Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Suaramu Syairku - Happy Asmara

Suaramu Syairku adalah lagu yang dinyanyikan oleh Happy Asmara. Lagu ini di populerkan oleh Harry Khalifah pada tahun 2019 (Lihat: Suaramu Syairku - Harry Khalifah). Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Suaramu Syairku

Suaramu Syairku - Happy Asmara
Song    : Suaramu Syairku
Artist  : Happy Asmara
Composer: Harry Khalifah, Yabang Khalifah
Album   : Suaramu Syairku
Label   : Aneka Safari Records
Release : Oktober 2020

Lirik Lagu Suaramu Syairku

Pandanglah aku
Hembuskan nafasmu
Kerana aku amat rindukanmu
Janganlah jangan kau jauh dariku
Tanpa wajahmu kelam duniaku



Bisikkan aku katakan cintamu
Kerna suaramu bersyair laguku
Dendangkan aku dengarkan padaku
Dakaplah aku wahai kekasihku

Bila bermimpi kamu
Jaga dari tidurku
Aku sebut namamu
Aku seru cintamu
Engkaulah kekasihku
Hanya engkau nyawaku
Akulah perindumu
Akulah pencintamu
Bawaku bersamamu
Agar hilang resahku
Eratkan dakapanmu
Dekatlah padaku
Cinta berpadu

Bila bermimpi kamu
Jaga dari tidurku
Aku sebut namamu
Aku seru cintamu
Engkaulah kekasihku
Hanya engkau nyawaku
Akulah perindumu
Akulah pencintamu
Bawaku bersamamu
Agar hilang resahku
Eratkan dakapanmu
Dekatlah padaku

Bisikkan aku katakan cintamu
Kerna suaramu bersyair laguku
Dendangkan aku dengarkan padaku
Dakaplah aku wahai kekasihku




Chord Suaramu Syairku
(Intro) -Gm Am F Am G -F E Am pandanglah aku.. hembuskan nafasmu.. -A Dm kerana aku.. amat rindukanmu.. G Dm G janganlah jangan.. kau jauh dariku.. F E tanpa wajahmu.. kelam duniaku.. Am bisikkan aku.. katakan cintamu -A Dm kerna suaramu.. bersyair laguku.. G Dm G dendangkan aku.. dengarkan padaku F E Am dakaplah aku.. wahai kekasihku E Am Dm bila bermimpi kamu.. jaga dari tidurku G Am G aku sebut namamu.. aku seru cintamu.. E Am engkaulah kekasihku.. Dm hanya engkau nyawaku.. G C akulah perindumu.. akulah pencintamu.. -F G F bawaku bersamamu.. agar hilang resahku G E Am eratkan dakapanmu.. dekatlah padaku E Am G Am cinta berpadu.. (Interlude) F -G Am C-Bm-Am F E Am Dm bila bermimpi kamu.. jaga dari tidurku G Am aku sebut namamu.. aku seru cintamu.. E Am engkaulah kekasihku.. F hanya engkau nyawaku.. G C akulah perindumu.. akulah pencintamu.. -F G F bawaku bersamamu.. agar hilang resahku G E Am G Am eratkan dakapanmu.. dekatlah padaku Am bisikkan aku.. katakan cintamu -A Dm kerna suaramu.. bersyair laguku.. G Dm G dendangkan aku.. dengarkan padaku F E Am dakaplah aku.. wahai kekasihku..
Mohon maaf jika ada kesalahan penulisan, Typo, Terjemahan dan penyebutan bahasa. Silahkan koreksi dan beritahukan di KOLOM KOMENTAR