Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Suaramu Syairku - Harry Khalifah

Lirik dan chord lagu Suaramu Syairku oleh Harry Khalifah


Suaramu Syairku - Harry Khalifah
Suaramu Syairku
Artis:Harry Khalifah
Lirik:Yabang Khalifah
Album :Suaramu Syairku - Single
Label:MVM Production Sdn Bhd
Rilis:2019

♬ Lirik Lagu


Pandanglah aku
Hembuskan nafasmu
Kerana aku amat rindukanmu
Janganlah jangan kau jauh dariku
Tanpa wajahmu kelam duniaku

Bisikkan aku katakan cintamu
Kerna suaramu bersyair laguku
Dendangkan aku dengarkan padaku
Dakaplah aku wahai kekasihku

Bila bermimpi kamu
Jaga dari tidurku
Aku sebut namamu
Aku seru cintamu
Engkaulah kekasihku
Hanya engkau nyawaku
Akulah perindumu
Akulah pencintamu
Bawaku bersamamu
Agar hilang resahku
Eratkan dakapanmu
Dekatlah padaku
Cinta berpadu

Bila bermimpi kamu
Jaga dari tidurku
Aku sebut namamu
Aku seru cintamu
Engkaulah kekasihku
Hanya engkau nyawaku
Akulah perindumu
Akulah pencintamu
Bawaku bersamamu
Agar hilang resahku
Eratkan dakapanmu
Dekatlah padaku

Bisikkan aku katakan cintamu
Kerna suaramu bersyair laguku
Dendangkan aku dengarkan padaku
Dakaplah aku wahai kekasihku


🎼 Kunci Gitar/Chord

Am G F E
Am
Pandanglah aku hembuskan nafasmu
                                   Dm
Kerana aku amat rindukanmu
            G
Jgnlah jgn kau jauh dariku
          F
Tanpa wajamu
      E
Kelam duniaku

Am                       
Bisik kan aku katakan cintamu
                                          Dm
Kerna suaramu bersyair laguku
                         G
Dendangkan aku dendangkan padaku
                    F      E                  Am    F  E
Dakaplah aku wahai kekasihku

    Am                     Dm
Bila bermimpi kamu jaga dari tidurku
   G                        Am
Aku sebut namamu aku seru cintamu
Am                    F
Engkaulah kekasihku hanya engkau nyawaku
      G                              Am
Aku lah perindumu akulah pecintamu
   G                             F
Bawaku bersamamu agar hilang resahku
                         G         E                Am  G Am
Eratkan dakapanmu dekatlah padaku

Am
Bisikkan aku katakan cintamu
                                    Dm
Kerna suaramu bersyair laguku
G                         
Dendangkan aku dgrkan padaku
   F                        E               Am G Am
Dakaplah aku wahai kekasihku

▶ Official Video Music


Lihat Juga