Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Paite Janji - Ilux ID


Paite Janji - Ilux ID
Paite Janji
Artis:Ilux ID
Cipta:Ilux ID
Album :Paite Janji - Single
Label:-
Rilis:2019

♬ Lirik Lagu


Umpomo nangis kui iso
Ngedemne loro dodo
Aku bakalan nangis

Seumpama menangis itu bisa
Mendinginkan sakit di dada
Aku akan menangis

Umpomo kowe roh rasane
Opo seng tak rasakke
Mestine kowe ngerti

Seumpama kau tahu rasanya
Apa yang kurasakan
Harusnya kau mengerti

Ibarate ngombe kopi
Roso paite nagihi
Paite janjimu ngelarani ati

Ibaratnya minum kopi
Rasa pahit bikin ketagihan
Pahitnya janjimu menyakiti hati

Sesek rasane sayang
Ngelarani ojo ngene carane
Aku wes tulus jogo roso tresnoku
Malah di gawe tatu di akhir penantianku

Sesak rasanya sayang
Menyakiti jangan begini caranya
Aku sudh tulus menjaga rasa cintaku
Malah dibuat luka di akhir penantianku

Umpomo nangis kui iso
Ngedemne loro dodo
Aku bakalan nangis

Seumpama menangis itu bisa
Mendinginkan sakit di dada
Aku akan menangis

Umpomo kowe roh rasane
Opo seng tak rasakke
Mestine kowe ngerti

Seumpama kau tahu rasanya
Apa yang kurasakan
Harusnya kau mengerti

Ibarate ngombe kopi
Roso paite nagihi
Paite janjimu ngelarani ati

Ibaratnya minum kopi
Rasa pahit bikin ketagihan
Pahitnya janjimu menyakiti hati

Sesek rasane sayang
Ngelarani ojo ngene carane
Aku wes tulus jogo roso tresnoku
Malah di gawe tatu di akhir penantianku

Sesak rasanya sayang
Menyakiti jangan begini caranya
Aku sudh tulus menjaga rasa cintaku
Malah dibuat luka di akhir penantianku

Sesek rasane sayang
Ngelarani ojo ngene carane
Aku wes tulus jogo roso tresnoku
Malah di gawe tatu di akhir penantianku

Sesak rasanya sayang
Menyakiti jangan begini caranya
Aku sudh tulus menjaga rasa cintaku
Malah dibuat luka di akhir penantianku


🎼 Kunci Gitar/Chord

Intro: C F G C Dm G C Am Dm G C

C                F
Umpomo nangis kuwi iso
             C
Ngademo loro dodho
         G
Aku bakalan nangis
Am                 F
Umpomo kowe eruh rasane
              C
Opo seng tak rasake
           G
Mestine kowe ngerti
  F        G
Ibarate ngombe kopi
Em           Am
Roso paite nageki
F     
Paite janjimu
     G
Ngelarani ati

Reff

C Sesek rasane sayang
   F           G      C
Ngelarani ojo ngene carane
         Dm
Aku wes tulus njogo
G       C         Am
 Roso tresnoku malah digawe
Dm        G          C
Catu diakhir penantianku

Intro: F Em Dm G C C7 F Em Dm G C G

C                F
Umpomo nangis kuwi iso
             C
Ngademo loro dodho
         G
Aku bakalan nangis
Am                 F
Umpomo kowe eruh rasane
              C
Opo seng tak rasake
           G
Mestine kowe ngerti
  F        G
Ibarate ngombe kopi
Em           Am
Roso paite nageki
F       
Paite janjimu
     G
Ngelarani ati

Reff

C Sesek rasane sayang
   F           G      C
Ngelarani ojo ngene carane
         Dm
Aku wes tulus njogo
G       C         Am
Roso tresnoku malah digawe
Dm        G          C
Catu diakhir penantianku
         Dm
Aku wes tulus njogo
G       C         Am
Roso tresnoku malah digawe
Dm        G          C
Catu diakhir penantianku

▶ Official Video Music


Lihat Juga