Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Aku Bersamamu Sayang - Fany Zee

Aku Bersamamu Sayang - Fany Zee

Lirik Lagu Aku Bersamamu Sayang

Oleh: Fany Zee


[Aprilian]
Sayang ku benar sayang
Hanya kepadamu sorang

[Fany Zee]
Kasih sandaran hati
Begituku mencintai

[Aprilian]
Dalam sepiku engkaulah candaku
Dalam hatiku terukir namamu

[Fany Zee]
Terimakasih kehadiran mu
Yang selalu menjaga diriku

[Aprilian]
Kasih dengarkan aku
Satu cintaku untukmu

[Fany Zee]
Jangan ada yang lain
Selain diriku...

[Reff]

[Aprilian]
Ku berjanji tiada yang lain
Selain dirimu sayang
akukan slalu ada untukmu
Dalam mahligai cinta kita

[Fany Zee]
Jadikan aku ratu dihatimu
Kan kujadikan kau raja di hidupku
Setiap sujut kuslalu meminta
Semoga cinta abadi slamanya

[Musik]

[Aprilian]
Kasih dengarkan aku
Satu cintaku untukmu

[Fany Zee]
Jangan ada yang lain
Selain diriku...

[Reff]

[Aprilian]
Ku berjanji tiada yang lain
Selain dirimu sayang
akukan slalu ada untukmu
Dalam mahligai cinta kita

[Fany Zee]
Jadikan aku ratu dihatimu
Kan kujadikan kau raja di hidupku
Setiap sujut kuslalu meminta
Semoga cinta abadi slamanya

Composer: Fany Zee
Arranger: Decky Ryan
© 2024 Fany Zee