Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Sangkar Derita - Haqiem Rusli

Sangkar Derita - Haqiem Rusli

Lirik Lagu Sangkar Derita

Oleh: Haqiem Rusli


Setia aku menantikanmu
Setiaku menunggu dirimu walau aku tersungkur
Sampai bila harus ku simpan derita
sampai bila dirimu terus bahgia
bersama dia, dia dia, ke merana

Walau dirimu sudah terbang jauh
Meninggalkan diriku melepaskan kenangan yang dulu
Sampai bila harus kusimpan derita
Sampai bila dirimu terus bahgia
Bersamanya

Puaskah kau ku terbiar
Bagai burung dalam sangkar
Menyendiri aku di temani hujan malam

Segala pengorbananku
Tak pernah engkau hargai
Sampainya hatimu membuang diriku

Bagaikan pungguk merindukan Bulan
Mampukah untuk ku bertahan?

Aku dan engkau tahu
Dia tidak sama sepertiku

[MUSIC]

Puaskah kau ku terbiar
Bagai burung dalam sangkar
Menyendiri aku di temani hujan malam

[OVERTONE]

Puaskah kau ku terbiar
Bagai burung dalam sangkar
Menyendiri aku di temani hujan malam

Segala pengorbananku
Tak pernah engkau hargai
Sampainya hatimu membuang diriku

Bagaikan pungguk merindukan Bulan
Mampukah untuk ku bertahan?

Aku dan engkau tahu
Dia tidak sama sepertiku

Composer : Haqiem Rusli
Lyricist : Haqiem Rusli & Acap S
Mixed & Mastered by : Huzai
2024 FMC Music Sdn Bhd

Kunci Gitar Lagu