Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Please - Hael Husaini

Please

Lirik Lagu Please

Oleh: Hael Husaini

EP: Antonim Pt. I


Termenung termanggu
Di bawah langit membiru
Membuat aku tersenyum

Memikirkan sesuatu
Ku ingat ku mampu tenang
Tanpa kata-kata mu yang sering
Menjengkelkan perasaan ku

Sepatutnya
Ku bahgia
Dengan masa yang
Menjarakkan kita sementara

Namun, aku rindu
Kehadiran kamu dalam
Hidup ku yang kosong tanpa kamu
Namun, aku amat menyayangi kamu
Dan baru ku sedari
Bila kau tiada di sini

Masih ku termanggu
Langit tak lagi membiru
Tak mampu lagi tersenyum
Memikirkan sesuatu
Ku ingat ku mampu tenang
Tanpa kata-kata mu yang sering
Menjengkelkan perasaan ku

Sepatutnya
Ku bahgia
Dengan masa yang
Menjarakkan kita sementara

Namun, aku rindu
Kehadiran kamu dalam
Hidup ku yang kosong tanpa kamu
Namun, aku amat menyayangi kamu
Dan baru ku sedari
Bila kau tiada di sini



Namun, aku rindu
Kehadiran kamu dalam
Hidup ku yang kosong tanpa kamu
Namun, aku amat menyayangi kamu
Dan baru ku sedari
Bila kau tiada di sini

Namun, aku amat menyayangi kamu
Dan baru ku sedari
Bila kau tiada di sini
Please
Artist: Hael Husaini
Composers & lyricists:Omar K, Hael Husaini
Arranger: Ezra Kong
Producers: Ezra Kong
Mixied by: Ezra Kong
Published By: Measat Broadcast Network Systems Sdn Bhd
Release  : 2024