Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Aura - Ernie Zakri

Aura - Ernie Zakri

Lirik Lagu Aura

Oleh: Ernie Zakri

Album: A u r a


[Verse 1]
Seram semua kisah, padamnya cerita
Kecam dunia pada seorang wanita
Di manakah tempatnya
Kasih sayang saksama?
Kelam jua mata mencari jawabnya

[Pre-Chorus]
Kesedihan, keraguan
Membawaku ke hala tuju
Kekuatan yang baru

[Chorus]
Aku jelmakan aura
Sesiapa yang lihat aku terpesona
Sinarannya bak permata
Aku dicipta dengan sempurna
Aku jelmakan aura
Hati jiwaku menjadi lambang kuasa
Dengarkanlah api nada
Bukti Hawa mampu takhluk dunia

[Verse 2]
Tanpa cinta ini, takkan ada insan
Tanpa kasih ini, tiada pelukan
Masih mampu bertahan
Terus tetap berlawan
Walau masih kelam mencari jawapan

[Pre-Chorus]
Kesedihan, keraguan
Membawaku ke hala tuju
Kekuatan yang baru

[Chorus]
Aku jelmakan aura
Sesiapa yang lihat aku terpesona
Sinarannya bak permata
Aku dicipta dеngan sempurna
Aku jelmakan aura
Hati jiwaku menjadi lambang kuasa
Dеngarkanlah api nada
Bukti Hawa mampu takhluk dunia



[Bridge]
Janjiku kan gagah
Kurela hadapi segala
Biar takdir-Nya kan terlaksana
Aku terus melangkah

[Chorus]
Aku jelmakan aura
Sesiapa yang lihat aku terpesona
Sinarannya bak permata
Aku dicipta dengan sempurna
Aku jelmakan aura
Hati jiwaku menjadi lambang kuasa
Dengarkanlah api nada
Bukti Hawa mampu takhluk dunia
Song title: Aura
Artist: Ernie Zakri  
Composer: Ernie Zakri, John Jeeves, Firdaus Rahmat 
Lyricist: Ernie Zakri, John Jeeves, Firdaus Rahmat 
Arranged & Produced by: John Jeeves 
Release  : 2024