Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Hantu Dan Manusia - Adzrin


Lirik Lagu Hantu Dan Manusia

Oleh: Adzrin


Ku diseri tika malam
Kau menghilang bila siang
Kita bagaikan hantu dan manusia
Yang tak mungkin akan bersama

Ku bagai menyentuh air
Digengam ia mengalir
Mengapa ku jadi hantu tak bertuan
Kenapa hati dan jiwa ku dimainkan
Mengilai mengilai ku terluka
Dibiar di biar sendiri

Andai ini detik akhir kita
Izinkan aku mendakap kamu
Ku coba menjadi malaikat
Walaupun ku tahu ku tak berdaya

Ku terima keputusan
Untuk kau melepaskan ku
Ku coba untuk melupakan semua
Namun kenangan kita menghantui minda

Mengilai mengilai ku terluka
Dibiar di biar sendiri

Andai ini detik akhir kita
Izinkan aku mendakap kamu
Ku coba menjadi malaikat
Walaupun ku tahu ku tak berdaya



Andai ini detik akhir kita
Izinkan aku mendakap kamu
Ku coba pulihkan segalanya
Walaupun ku tahu ku tak berdaya

Kuminta kepadanya tuk kembalikan dia
Mekarkan cinta semula

Andai ini detik akhir kita
Izinkan aku mendakap kamu
Ku coba menjadi malaikat
Walaupun ku tahu ku tak berdaya

Andai ini detik akhir kita
Izinkan aku mendakap kamu
Ku coba pulihkan segalanya
Walaupun ku tahu ku tak berdaya

Song : Hantu Dan Manusia
Composer : Mas Dewangga & Jova Devito
Lyricist : Mas Dewangga & Jova Devito
producer: mas dewangga, jova devito
arranger: mas dewangga
mixing & mastering: mixedbywong
Release  : 2023