Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Telih - Dyanne Oshield


Lirik Lagu Telih

Oleh: Dyanne Oshield



Sayau pengerindu tua tebasau
Enda begulai putus tali andau
Semina naka tu aja
Cherita pengerindu tua
Badu nanya.. rita pangan diri

Ngarap ke nuan enda telih baka aku
Biar meh aku ti dulu
Nyepi, pemedih tinggal sulu

Enda ku ngarap ke nuan nikal baru
Laban ku nemu
Pengerindu udah layu
Nyau repa jalai ti ku peda

Padah ke aku sulu
Nama pengurang aku ba mata nuan?
Anang nipu aku
Laban aku nemu maca ati sulu
Uji suba nuan, madah ke diri nuan enda keran
Nadai aku nganti
Nadai aku nagih
Enda aku Telih

Ngarap ke nuan enda telih baka aku
Biar meh aku ti dulu
Nyepi, pemedih tinggal sulu
Enda ku ngarap ke nuan nikal baru
Laban ku nemu
Pengerindu udah layu
Nyau repa jalai ti ku peda

Padah ke aku sulu
Nama pengurang aku ba mata nuan?
Anang nipu aku
Laban aku nemu maca ati sulu
Uji suba nuan, madah ke diri nuan enda keran
Nadai aku nganti
Nadai aku nagih
Enda aku Telih

Enti nyema ila
Tua bepansa baru
Kingat meh mua ku sulu
Indu ti kala beambis ati
Sayau ke nuan



Padah ke aku sulu
Nama pengurang aku ba mata nuan?
Anang nipu aku
Laban aku nemu maca ati sulu
Uji suba nuan, madah ke diri nuan enda keran
Nadai aku nganti
Nadai aku nagih
Nadai aku nganti
Nadai aku nagih
Enda aku Telih

Vocal by: Dyanne Oshield 
Composed by: Dyanne Oshield 
Lyrics Written by: Dyanne Oshield 
Music by: Alexander Ruka & Ludwig Krauser 
Music Video Director & Ideas By: Dyanne Oshield 
Produced by: Dyanne Oshield
Release  : 2023