Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Tak Sama - Azzam Sham


Lirik Lagu Tak Sama

Oleh: Azzam Sham


Hari-hari penuh rindu
Saat saat yang terasa tak berlalu
Bersama kamu kini berakhir tanpa lagu


Segala rasa yang indah
Semua kata hanya menunda
Bisa kan terjadi pada kita
Terjarak arah berbeza


Beri aku kesempatan
Menghabiskan kisah kita
Tentang perasaan yang berakhir luka
Bila kau dan aku tak sama


Segala rasa yang indah
Semua kata hanya menunda
Bisa kan terjadi pada kita
Terjarak arah berbeza



Beri aku kesempatan
Menghabiskan kisah kita
Tentang perasaan yang berakhir luka
Bila kau dan aku tak sama


Beri aku kesempatan
Menghabiskan kisah kita
Tentang perasaan yang berakhir luka
Bila kau dan aku tak sama


Walau bagaimana kita telah mencuba
Tetap kau dan aku
Tak sama


Tak Sama - Azzam Sham
Komposer: Aepul Roza/Sharul Kamal
Lirik: Aepul Roza
OP: MVM Production Sdn Bhd
P&C: MVM Production Sdn Bhd
Release  : 2023