Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Oh Cinta - Afan DA5

Oh Cinta - Afan DA5

Lirik Lagu Oh Cinta

Oleh: Afan DA5


Dia Dia Dia
Dia Dia Dia


Oo cinta mengapa tiba-tiba
Ku pertanyakan karna aku tak siap
Tak siap untuk jatuh cinta
Yang hanya sepihak


Oo cinta kini aku curiga
Dia yang kudamba hanya pura-pura
Padahal aku bersungguh-sungguh
Menaruh hati bukan untuk bertaruh


Jika ada yang bilang aku buaya
Jangan kau dengar janganlah kau percaya
Meski ada seribu gadis
Tapi kamulah satu-satunya


Bila nanti kau buka pintu hati
Ku buktikan aku setia menemani
Oh, Tuhan bantu aku yakinkan cinta padanya


(Dia Dia Dia)
Yang membuat aku jatuh cinta
Dia Dia Dia
Yang buat ku terpesona


(Oh CInta)
Oh Cinta


Kalua di tanya apa yang buat suka
Mata, hidung semuanya istimewa
Kalau dia cuek aku jadi shutdown
Lama balas whatsApp aku gundah


Oh baby aku rela lari keliling dunia
Asalkan kamu yang jadi garis finishnya
Kata orang sabtu minggu itu weekend
Tapi cintaku padamu will never and
Oh baby katakan kemana hatimu
Biar ku kan mendapatkan cinta darimu
Jangan naik turun,
jangan kaya yoyo,
tapi gimanapun aku sarangheo



Jika ada yang bilang aku buaya
Jangan kau dengar janganlah kau percaya
Meski ada seribu gadis
Tapi kamulah satu-satunya


Bila nanti kau buka pintu hati
Ku buktikan aku setia menemani
Oh, Tuhan bantu aku yakinkan cinta padanya


(Dia Dia Dia)
Yang membuat aku jatuh cinta
Dia Dia Dia
Yang buat ku terpesona


Singer : Afan DA5
Composer : Ryan Wiedaryanto & Seli Pontoh
Music arranger : Marcel Aulia
Release  : 2023