Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Tersingkap Kecuranganmu - Thomas Arya


Lirik Lagu & Chord Tersingkap Kecuranganmu

Oleh: Thomas Arya



Tersingkap sudah
Ke curangan setia mu
Aku tak menerima
Upaya ragam nya alasan mu
Nampak jelas di mata
Kau sambut dia penuh cinta
Cara pandangan mu berbeza
Bukan lah kawan biasa

Kini aku akhiri
Asmara dengan mu walau kecewa
Moga kau dapat jumpa
Apa yang kau mimpi selama ini

Reff..

Terlepas sudah ikatan cinta
Mimpi indah pun sirna
Tersingkir aku yang menyintamu
Pedih hatiku terluka

Engkau runtuh kan
Dengan sengaja
Dinding sandaran cinta
Rapuh hatimu terlena kilauwan harta

Hu..hu..hu.huuu
Slamat berpisah



Kini aku akhiri
Asmara dengan mu walau kecewa
Moga kau dapat jumpa
Apa yang kau mimpi selama ini

Reff..

Terlepas sudah ikatan cinta
Mimpi indah pun sirna
Tersingkir aku yang menyintamu
Pedih hatiku terluka

Engkau runtuh kan
Dengan sengaja
Dinding sandaran cinta
Rapuh hatimu terlena kilauwan harta

Hu..hu..hu.huuu
Slamat berpisah

Artist: Thomas Arya
Title: Tersingkap Kecuranganmu
Composer: Thomas Arya
Arranger: Decky Ryan
Release  : 2023


Kunci Gitar Lagu Tersingkap Kecuranganmu - Thomas Arya

Intro : Am Em Dm E
        Am Dm F E..

Am             Em
ter..singkap sudah..
    G            Am
kecurangan.. setiamu..
 Am             Em
aku.. tak menerima..
   G                Am
upaya ragamnya.. alasanmu..

Dm
nampak jelas di mata..
       Am
kau sambut dia penuh cinta..
F                G
cara pandanganmu berbeza
     F           E
bukanlah kawan biasa..

  Am           Em
kini.. aku akhiri..
    G                   Am
asmara denganmu walau kecewa..
  Am                Em
moga.. kau dapat jumpa..
    G                     Am
apa yang kau mimpi selama ini..

Int. Am E..

Reff :
 Am
 terlepas sudah.. ikatan cinta..
 Am                  Dm
  mimpi indah pun sirna..
 G
 tersingkir aku.. yang mencintamu..
 G                  Am  E
  pedih hatiku terluka..

 Am
 engkau runtuhkan.. dengan sengaja..
 Am                   Dm
  dinding sandaran cinta..
 G                                 Am
 rapuh hatimu.. terlena kilauan harta..

   F       G
 huu.. uuuuuuu..uuuu..
            Am
 selamat berpisah..

Musik : Am Dm E Am
        Am Dm F E..
        Dm G C Am
        Dm E Am..

  Am           Em
kini.. aku akhiri..
    G                   Am
asmara denganmu walau kecewa..
  Am                Em
moga.. kau dapat jumpa..
    G                     Am
apa yang kau mimpi selama ini..

Int. Am E..

Reff :
 Am
 terlepas sudah.. ikatan cinta..
 Am                  Dm
  mimpi indah pun sirna..
 G
 tersingkir aku.. yang mencintamu..
 G                  Am  E
  pedih hatiku terluka..

 Am
 engkau runtuhkan.. dengan sengaja..
 Am                   Dm
  dinding sandaran cinta..
 G
 rapuh hatimu..
 G                  Am
 terlena kilauan harta..
   F       G
 huu.. uuuuuuuuuuu..
            Am
 selamat berpisah..

Outro : Am Dm E Am
        Am Dm F E..
        Dm G C Am
        Dm E Am..