Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Menyendiri - Fieya Julia

Menyendiri - Fieya Julia

Lirik Lagu Menyendiri

Oleh: Fieya Julia



menyendiri
bersembunyi lagi
ku biar kau pergi
aku disini
masih sendiri
tanpa kau disisi

aku kan berhenti dan
cuba untuk tidak peduli
ku biar kau pergi

dulu kau marah kau
kata aku pura-pura
lupa aku mengada tanpa alasan mahu
menyapa lalu kau tanya dia siapa dan
mengapa
Perlukah aku duga persis anak
raja
dan aku pun berkata ini cuma urusan
kerja

tak ada niat menghadap entah lagi

pura-pura lupa Ah
tapi ternyata itu
semua hanya kata kata
ku berlalu ku
abaikan dan ku dipersalahkan

aku disini
masih sendiri
tanpa kau disisi

aku kan berhenti dan
cuba untuk tidak peduli
ku biar kau pergi

lalu kini kau pun pergi katamu takkan
kembali kau biar ku sendiri bagai tiada
hati kosong tak berpenghuni gelap Tiada
mentari hilang tak dijumpai bagaikan
mimpi nyeri tiba-tiba dia datang kembali

lagi berdiri menghampiri cuba mana Tapi
kau kata masih ada hati namun ku tak
ingin lagi biarkan aku pergi
tak mahu disakiti



aku disini
masih sendiri
tanpa kau disisi

aku kan berhenti dan
cuba untuk tidak peduli
ku biar kau pergi

menyendiri
bersembunyi lagi
ku biar kau pergi

menyendiri
bersembunyi lagi
ku biar kau pergi

menyendiri
bersembunyi lagi
ku biar kau pergi

Artist : Fieya Julia 
Title : Menyendiri
Composer : Fieya Julia & Triplouz A
Lyricist : Fieya Julia
Music Publishing : Aries Music Production 
©️ 2023 Aries Music Sdn Bhd