Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Andai Hatiku Bersuara - Damia

Damia - Andai Hatiku Bersuara

Lirik Lagu Andai Hatiku Bersuara

Oleh: Damia



Oh Tuhan berikanlah aku
Kekuatan menempuhi dugaan-Mu
Aku percaya ada hikmahnya
Di setiap dugaan yang kuterima

Andainya hatiku bersuara
Pastinya ia akan berkata
Cukuplah sayang aku tidak berdaya
Mengharungi segala sengsara

Berapa kali harus aku terluka?
Barulah kan kusedar
Cintaku tidak layak untuk dirinya
Mengapa masih aku setia disisinya?
Tidak kumengerti, tidak kufahami

Seperti insan biasa aku ingin bahagia
Menyintai dan dicintai tiada duanya
Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih



Seperti insan biasa aku ingin bahagia
Menyintai dan dicintai tiada duanya
Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih

Oh Tuhan berikanlah aku
Kekuatan menempuhi dugaan-Mu
Aku percaya ada hikmahnya
Di setiap dugaan yang kuterima

Tajuk : Andai Hatiku Bersuara
Penyanyi : Damia
Lagu & Lirik : Rya Rahman
OP: MVM Production Sdn Bhd
Arrangement : Oja
Producer : Oja
Release  : 2023