Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Nadi Terhenti - Daniesh Suffian


Lirik & Chord Lagu Nadi Terhenti

Oleh: Daniesh Suffian


Jauh sekali ku bermenung di sini
Cuba mengerti cerita kita ini
Pernahku rasa kau dicipta untukku
Entah mengapa kau terlewat tiba meluahkan cinta

Sukarnya memendam rasa
Sukar menimbus rindu
Terpaksa ku lawan gelora

Walau kini hasrat yang kau bawa
Terhempas dari jiwa
Walau kini sesaat terasa
Bagaikan nadimu terhenti
Aku harus pergi membawa diri
Nadimu terhenti
Aku harus pergi membawa diri



Presented by TikTok
Produced & Arranged by: MFMF. 
Mix & Mastered by: MFMF. 
Written by: Tinta and Aylwin Santiago (Publisher: Universal Music Publishing Sdn. Bhd.)
Release  : 2022


Kunci Gitar Lagu Nadi Terhenti - Daniesh Suffian

Intro : Am G F..
        Am G F..

Am  G       F
aku.. layar bumi.. 
     Am   G        F
jauh mana.. pun engkau pastikan
Dm    Em      F
lindungi tika panas rentasi
Dm    Em         G
ku perlu kau disisi..

Reff :
    Dm     G
 kamu.. terlakarlah bahagia
       C         -G/B      Am
 bagai purnama indahnya cinta ..
      Dm          G
 dan itu kamu.. selamanya
               C        -G/B      Am
 anugerah teristimewa mahligai syurga..
        F        G        (Am)
 aku rindu kan.. kasih.. kamu..

Int. Am G F..
         oo o..

Am  G        F
aku.. hilang kasih..
      Am    G     F
andai bukan.. dibelaimu hingga..
Dm    Em      F
lindungi tika panas rentasi
Dm    Em         G
ku perlu kau disisi..

Reff :
    Dm -F    G
 kamu.. terlakarlah bahagia
       C                   Am
 bagai purnama indahnya cinta..
      Dm       -F  G
 dan itu kamu.. selamanya
               C        -G/B      Am
 anugerah teristimewa mahligai syurga..
    -G  F        G         Dm  
 aku rindu kan.. kasih.. kamu..
​
           G
pengorbananmu..
            E                 Am
takkan terbalas s'lama di dunia..
           Dm  Dm-Em-F  E
ksu segalanya mahligaiku..

Reff :
      Dm  -F  G
 oh kamu.. terlakarlah bahagia
       C        -G/B      Am
 bagai purnama indahnya cinta..
      Dm       -F   G
 dan itu kamu.. selamanya
               C          -G/B    Am
 anugerah teristimewa mahligai syurga..
    -G  F        G
 aku rindu kan.. kasih..
       Dm       G        (Am)
 ku rindu kan.. kasih.. kamu..

Outro : Am G  F
             oo oh..
        C