Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Biar Tuhan - Naim Daniel Feat. ALYPH


Biar Tuhan (feat. ALYPH) adalah lagu yang dinyanyikan oleh Naim Daniel. Lagu ini terdapat pada album berjudul "Fobia" yang dirilis pada 22 Februari 2022 di bawah label World Peace Entertainment Sdn. Bhd.


Lirik Lagu "Biar Tuhan" By Naim Daniel

Ku tak perlu bekas gincu mu
Untuk cuba menyalahkan aku
Tumit tinggi mu ada di lantai ku
Persiapan mu ada di belakang kiri pintu

Biar Tuhan
Menghakimi aku
Mengadili kamu
Biar Tuhan
Tentukan diri ku
Putuskan diri mu

Bilang saja pada mereka
Apa yang terjadi sebenarnya
Tumit tinggi mu ada di lantai ku
Persiapan mu ada di belakang kiri pintu

Biar Tuhan
Menghakimi aku
Mengadili kamu
Biar Tuhan
Tentukan diri ku
Putuskan diri mu




Aku tanya, nak apa?
Dia nak ku tunduk dan ikut kata, okay
Malam esok giliran engkau pula, OKAY
Dia fit
Dia nak action
Dia memang mintak aku bagi fracture
Baru mula dia dah nak ucapkan THANK YOU
Now let's get back to it

Title    : Biar Tuhan 
Artist   : Naim Daniel Feat ALYPH
Writer(s):
Composer : 
Album    : Fobia
Label    : World Peace Entertainment Sdn. Bhd.
Release  : 22 Februari 2022







Yuk dukung musisi dunia dan musisi tanah air kita dengan membeli kaset vcd mereka atau membeli lagunya secara digital (jika tersedia) melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.