Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Ari Sia Saha - Doel Sumbang


Ari Sia Saha adalah lagu Sunda yang dinyanyikan oleh Doel Sumbang. Berikut lirik, chord dan video klipnya


Hey Ari Sia Saha
Beut Bisa Gunta Ganti Rupa
Beut Bisa Gunta Ganti Warna
Ngawilah Rasa Ngabagi Cinta

Hey Ari Sia Saha
Hirup Siga Nu Ilang Rasa
Sok Ngobral Jangji Jeung Jalirna
Bohong Kaditu Kadieu

Ulah Kajongjonan Ngabohong Jeung Ngabohong
Bisi Lengkah Matak Titajong Jeung Titajong
Melak Kagorengan Moal Jadi Hade
Sabab Kaduhung Datangna Engke

Aku Terjabak Dalam Dilema Terbagi Rasa
Aku Terjabak Dalam Dilema Terbagi Dua
Aku Terjabak Dalam Dilema Terbagi Rasa
Aku Terjabak Dalam Dilema Terbagi Dua

Aku Terjabak Dalam Dilema Kabina Bina




Cipt: Doel Sumbang
Musik / Vocal: Doel Sumbang
Prod: DST
Release  : 2022


Chord Ari Sia Saha - Doel Sumbang

Intro : Dm..G..C -E Am
        Dm..E...

Am        Dm
hey ari sia saha
E                 Am
beuh bisa gunta ganti rupa
F                 Dm
beuh bisa gunta ganti warna
E                       Am Dm E
ngawilah rasa ngabagi cinta..

Am        Dm
hey ari sia saha
E             Am
hirupsi ganu ilang rasa
F                 Dm
sok ngobral janji jeung jalirna
E               Am  A
bohong kaditu kadieu..

Reff :
        Dm                          G
 ulah kajongjona ngabohong jeung ngabohong
          C            E               Am
 bisi lengkah matak ti tajong jeung ti tajong
          Dm                   E
 melak ka gorengan moal jadi hade
                E
 sabab kaduhung datangnya nangke

Am          Dm             E
ah aku terjebak..dalam dilema
   Am
terbagi rasa..
  Am           Dm              E
ohuwoo aku terjebak..dalam dilema
   Am
terbagi dua..

Am          Dm            E
ah aku terjebak..dalam dilema
   Am
terbagi rasa..
  Am           Dm             E
ohuoo aku terjebak..dalam dilema
  Am        Am
kabina bina..

Musik : Dm..G..C -E Am
        Dm..E...

Yuk dukung musisi dunia dan musisi tanah air kita dengan membeli kaset vcd mereka atau membeli lagunya secara digital (jika tersedia) melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.