Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Apekonak - Ismail Izzani


Apekonak adalah lagu yang dinyanyikan oleh Ismail Izzani.


Berikut lirik, chord dan video klipnya

Ape kau nak?
Aku cuma nak
Aku cuma nak
Aku cuma nak semua
Hidup tak pernah cukup
Sebab itu aku nak

Apa lagi
Apa lagi
Apa lagi kau nak?

Apa lagi
Apa lagi
Apa lagi kau nak?

Aku cuma nak masa lagi
Ubah dunia sama kamu
Aku cuma nak masa lagi
Masa depanmu dengan aku

Lihat: Kumpulan liri, chord dan lagu dari Ismail Izzani

Sign aku penting
Sign aku penting
Cam zeti aziz
Cam zeti aziz

Kalau sebut nama ku
Kalau sebut nama ku
Nanti pakwa kamu tiba-tiba jelaous

Siapa ada masa
Jam tangan aku penuh dengan batu
Hati tak da suara
Berat lidah ku jerit untuk ratu

Ape kau nak?
Aku cuma nak
Aku cuma nak
Aku cuma nak semua
Hidup tak pernah cukup
Sebab itu aku nak

Apa lagi
Apa lagi
Apa lagi kau nak?

Apa lagi
Apa lagi
Apa lagi kau nak?

I’m on the move like i’m on a boat ya ya
Cant see my view cause i’m the one who floats ya
I don’t need your blessings
Got ma parents blessing
My life full of energy
I don’t need your company

Tak perlu kau lagi
Do it all just for mama ku
Ku masih berdiri
No tak de masa untuk mu

Cerita kau dengar semua nothing new
People talk I just walk and enjoy my view

Jam tangan aku penuh dengan batu
Hati tak da suara
Berat lidah ku jerit untuk ratu




Ape kau nak?
Aku cuma nak
Aku cuma nak
Aku cuma nak semua
Hidup tak pernah cukup
Sebab itu aku nak

Ape kau nak?
Aku cuma nak
Aku cuma nak
Aku cuma nak semua
Hidup tak pernah cukup
Sebab itu aku nak

Apa lagi
Apa lagi
Apa lagi kau nak?

Apa lagi
Apa lagi
Apa lagi kau nak?

Label : World Peace Entertainment Sdn Bhd
Produced by SonaOne , DJ Biggie
Composer, Arranger: SonaOne
Lyrics : Kidd Santhe, Ismail Izzani, SonaOne
Release  : 2022


Chord Apekonak - Ismail Izzani

        Gm       -Cm
Ape kau nak? Ehh
         Dm
Aku cuma nak
Aku cuma nak 
                Gm -Cm
Aku Cuma nak semua
      Dm
Hidup tak pernah cukup, 
      D#
Sebab itu aku nak.

Gm
Apa lagi
     Cm
Apa lagi
Dm            D#
Apa lagi kau nak?

Gm
Apa lagi
     Cm
Apa lagi
Dm            Gm
Apa lagi kau nak?

Gm                  Cm
Aku cuma nak masa lagi
Dm                 Gm
Ubah dunia sama kamu
Gm                  Cm               
Aku cuma nak masa lagi
Dm                 Gm
Masa depanmu dengan aku 

Gm 
Sign aku penting
Cm
Sign aku penting
    Dm
Cam Zeti Aziz 
    Gm
Cam Zeti Aziz 
       Gm
Kalau sebut nama ku
      Cm
Kalau sebut nama ku
      Dm
Nanti pakwe kamu 
     D#
tiba-tiba jeles
      Gm
Siapa ada masa
    Cm
Jam tangan aku penuh 
Dm          Gm
dengan batu
             Gm 
Hati tak da suara
Cm
Berat lidah ku 
Dm             Gm
jerit untuk Ratu

        Gm       -Cm
Ape kau nak? Ehh
         Dm
Aku cuma nak
Aku cuma nak 
                Gm -Cm
Aku Cuma nak semua
      Dm
Hidup tak pernah cukup, 
      D#
Sebab itu aku nak.

Gm
Apa lagi
     Cm
Apa lagi
Dm            D#
Apa lagi kau nak?

Gm
Apa lagi
     Cm
Apa lagi
Dm            Gm
Apmlykrda lagi kau nak?

          Gm
Im on the move like
        Cm
im on a boat ya ya
             Dm
Cant see my view cause 
               Gm
im the one who floats ya 
               Dm
I dont need ur blessings
               Cm
Got ma parents blessin
      Dm
my life 
Full of energy 
I don’t need your company

Gm
Tak perlu kau lagi
     Cm
Do it all just …for mama ku
Dm
Ku masih berdiri 
No Takde masa utk mu 
Gm            Cm
Cerita kau dengar semua nothin new
Dm
People talk i just
Gm
walk and enjoy my view

    Cm
Jam tangan aku penuh 
Dm          Gm
dengan batu
             Gm 
Hati tak da suara
Cm
Berat lidah ku 
Dm             D#
jerit untuk Ratu

        Gm       -Cm
Ape kau nak? Ehh
         Dm
Aku cuma nak
Aku cuma nak 
                Gm -Cm
Aku Cuma nak semua
      Dm
Hidup tak pernah cukup, 
Sebab itu aku nak.

        Gm       -Cm
Ape kau nak? Ehh
         Dm
Aku cuma nak
Aku cuma nak 
                Gm -Cm
Aku Cuma nak semua
      Dm
Hidup tak pernah cukup, 
      Gm
Sebab itu aku nak.

Gm
Apa lagi
     Cm
Apa lagi
Dm            D#
Apa lagi kau nak?

Gm
Apa lagi
     Cm
Apa lagi
Dm            Gm
Apa lagi kau nak?

Gm -Cm Dm -D#
Gm -Cm Dm -Gm

Yuk dukung musisi dunia dan musisi tanah air kita dengan membeli kaset vcd mereka atau membeli lagunya secara digital (jika tersedia) melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.