Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Rakuat Nglakoni - Aftershine


Rakuat Nglakoni adalah lagu yang dinyanyikan oleh Aftershine.

Rakuat Nglakoni menceritakan seseorang yang dulu pernah menjalin hubungan terus kandas, dan mencoba melupakan. Tetapi malah semakin terpuruk, akhirnya muncul kata”Rakuat Nglakoni” atau dalam bahasa indonesia berartikan “tidak mampu menjalani”


Berikut lirik dan video klipnya

Wingi...
Omonganmu ngademke ati
Tresnomu mung aku
Urip tekan matimu
Aku percoyo ro sliramu

Tapi sak mlakune wektu
Ono perubahan sikapmu
Awakku ra nyongko
Koe medhotke tresno
Aku mbok tinggalno

Bridge:
Ning ngarepe moto
Koe lungo karo wong liyo
Aku mencoba bertahan
Tapi ati soyo kelaran

Reff:
Nyatane aku ra iso nrimo
Koe gandheng karo wong liyo
Tapi aku mung iso opo
Yen koe raiso nompo
Ora bakal tak tangisi
Lungamu ning ati iki
Aku kudu kuat ati

Mugo koe iso bahagio
Karo uwong lanang liyo
Kabeh tak pasrahke wae
Marang gusti sing kuoso
Ora bakal tak baleni
Mergo loro ati
Rakuat Nglakoni




Tapi sak mlakune wektu
Ono perubahan sikapmu
Awakku ra nyongko
Koe medhotke tresno
Aku mbok tinggalno

Bridge:
Ning ngarepe moto
Koe lungo karo wong liyo
Aku mencoba bertahan
Tapi ati soyo kelaran

Reff :
Nyatane aku ra iso nrimo
Koe gandheng karo wong liyo
Tapi aku mung iso opo
Yen koe ra iso nompo
Ora bakal tak tangisi
Lungamu ning ati iki
Aku kudu kuat ati

Mugo koe iso bahagio
Karo uwong lanang liyo
Kabeh tak pasrahke wae
Marang gusti sing kuoso
Ora bakal tak baleni
Mergo loro ati
Rakuat Nglakoni

Ora bakal tak baleni
Mergo loro ati
Rakuat Nglakoni

Writer(s): Zulian Ach Zulian Achmad
Produced by Aftershine Official
Aftershine Music Arranger: Aftershine
Mixing & Mastering: Zulian Ach 
Recorded at Aftershine Studio Music 
Release  : 2021


Kunci Gitar Lagu




Yuk dukung musisi dunia dan musisi tanah air kita dengan membeli kaset vcd mereka atau membeli lagunya secara digital (jika tersedia) melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.