Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Ketulusan Hati - Happy Asmara feat. Dandu Albriyana


Lirik Lagu Ketulusan Hati

Oleh: Happy Asmara feat. Dandu Albriyana

https://lirik-az.blogspot.com/2019/08/happy-asmara-lirik-lagu-dan-album.html

Izinkan aku
Mengcapai hati mu
Mendesak rindu' terpendam

Izinkan aku
Hadir dalam Angan mu
Bersama kita
Bicara Tetang apa saja
Atau Sekadar curhat
Perasaan kita

Izinkankan aku
Mengharap sepotong cinta
Di sanubari mu yg dalam
Kerana tak Mampu aku selam
Tanpa Tangan mu dalam gengaman



Izinkan Aku
Jadikan impian satu kenyataan
Memenuhi segala Kekurangan
Antara Kau Dan aku
Tiada apa yang Menjadi

Sayang Sekali
Kecewa datang bertemu
Perasaan Kita tak pernah menyatu
Dalam rindu mu tiada aku
Kebangaan
Hanya kesetian yang jadi utama.

Namun izin kan AKu mengharap lagi
Untuk Sekian KaliJika Di Suatu masa
Diri ku hadir dalam impian mu
https://lirik-az.blogspot.com/2021/03/ketulusan-hati-happy-asmara-feat-dandu.html
Writer(s): Yusof Abdullah 
Composer : Dino Sahurdin 
Album    : Ketulusan Hati
Label    : 7D Music Record
Release  : 2021


Kunci Gitar Lagu Ketulusan Hati

(Intro) Am G#m G F#m
        F  E..
        Am  F  C  G E

Am               F
izinkan aku.. mencapai hatimu
   G                Am  G
mendesak rindu.. terpendam..

Am              F
izinkan aku.. hadir dalam anganmu..
     G                      Am
bersama kita bicara tetang apa saja..
       F          G
atau sekedar.. curhatan..
           Am
perasaan kita..

Am
izinkankan aku..
    F
mengharap sepotong cinta..
   G                 Am  G
di sanubarimu.. yang dalam..

    E                  F
karena tak mampu aku selam..
        E                    Am
tanpa tanganmu.. dalam.. genggaman..

(Intro) Am  F E

Am
izinkan aku..
    F               G        Am
jadikan impian satu.. kenyataan..
  E                   F
memenuhi segala kekurangan..
    E               Am
antara.. kau dan.. aku..

      F               G            Am
tiada apa yang.. menjadi.. kebanggaan..
        F              E         Am
hanya kesetiaan.. yang jadi.. utama..

(Int.) Am G#m G F#m
       G Am F#m
       Am  F  C  G#m

F
 sayang sekali
    G                  Am
kekecewaan datang.. bertemu.. woo..
F                    G          E
 perasaan kita.. tak pernah.. menyatu..
         F        G    Am
dalam rindumu.. tiada aku..
      F           G    Am
dalam rindumu.. tiada aku..

Am          F
namun.. izinkan aku..
      G           Am
mengharap..mu.. lagi..
  E
untuk sekian kali..
     F
jika di suatu masa..
  E                      Am
diriku.. hadir.. dalam impianmu..
  Dm               Am          F  G
diriku.. hadir.. dalam.. impianmu..
      Am
impianmu..
  F            E           Am
diriku hadir dalam.. impianmu..
F      Am
hoo oo..