Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Tunggu Kamu - Lah Ahmad Feat. Aina Abdul

Tunggu Kamu adalah lagu yang dinyanyikan oleh Lah Ahmad Feat. Aina Abdul. Berikut lirik, chord dan video klipnya
Tunggu Kamu - Lah Ahmad Feat. Aina Abdul

Lirik Lagu Tunggu Kamu

Oleh: Lah Ahmad Feat. Aina Abdul


Tunggu, tunggu kamu
Aku tak biasa bila kau tiada
Tiada bersamaku
Kerana ku rindu segala tentangmu
Pulanglah kepadaku

Jatuh kau yang menyambutku
Sakit menyembuh lukaku pedih sabar menunggu

Bila sedih, bila sedih panggil namaku
Kenang aku dalam hidupmu
Perpisahan sementara waktu
Akan ku tunggu, tunggumu



Tunggu, tunggu kamu…

Aku tak biasa bila kau tiada
Tiada bersamaku
Kerana ku rindu segala tentangmu
Pulanglah kepadaku

Jatuh kau yang menyambutku
Sakit menyembuh lukaku pedih sabar menunggu

Bila sedih, bila sedih panggil namaku
Kenang aku dalam hidupmu
Perpisahan sementara waktu
Akan ku tunggu, tunggu

Jatuh kau yang menyambutku
Sakit menyembuh lukaku pedih sabar menunggu

Bila sedih, bila sedih panggil namaku
Kenang aku dalam hidupmu
Perpisahan sementara waktu
Akan ku tunggu, tunggumu

Bila sedih, bila sedih panggil namaku
Kenang aku dalam hidupmu
Perpisahan sementara waktu
Akan ku tunggu, tunggumu

Tunggu, tunggu kamu…
Tunggu, tunggu kamu…
Tunggu, tunggu kamu…

Title    : Tunggu Kamu
Artist   : Lah Ahmad Feat. Aina Abdul
Writer(s): Lah Ahmad
Composer : Lah Ahmad
Album    : Tunggu Kamu
Label    : Teddy Rox
Release  : 2021



Chord Tunggu Kamu - Lah Ahmad Feat. Aina Abdul

Intro : C Em Am F

        C     Em      Am
         hu uuhuu.. uuhu..
            F            (C)
        tunggu, tunggu, kamu..

C           Em
 aku tak biasa
            Am
bila kau tiada
         F
tiada bersamaku..

C             Em
 kerana ku rindu
              Am
segala tentangmu
            F
pulanglah kepadaku..

  C
jatuh, kau yang menyambutku
  Em
sakit, menyembuh lukaku
  Am                F
pedih.. sabar menunggu..

Reff :
        C
 bila sedih..
        Em              Am
 bila sedih panggil namaku..
         F             C
 kenang aku dalam hidupmu..
        Em               Am
 perpisahan sementara waktu..
         F
 akan ku tunggu tunggumu..

Int. C     Em      Am
      uu uuhuu.. uuhu..
         F            (C)
     tunggu, tunggu, kamu..

C           Em
 aku tak biasa
            Am
bila kau tiada
           F
tiada bersamaku..

C             Em
 kerana ku rindu
              Am
segala tentangmu
            F
pulanglah kepadaku..

  C
jatuh, kau yang menyambutku
  Em
sakit, menyembuh lukaku
  Am                F
pedih.. sabar menunggu..

Reff :
        C
 bila sedih..
        Em              Am
 bila sedih panggil namaku..
         F             C
 kenang aku dalam hidupmu..
        Em               Am
 perpisahan sementara waktu..
         F
 akan ku tunggu tunggu..

  C
jatuh, kau yang menyambutku
  Em
sakit, menyembuh lukaku
  Am                F
pedih.. sabar menunggu.. ho uu..

Reff :
        C
 bila sedih..
        Em              Am
 bila sedih panggil namaku..
         F             C
 kenang aku dalam hidupmu..
        Em               Am
 perpisahan sementara waktu..
         F
 akan ku tunggu tunggumu..

 C       Em              Am
  bila sedih panggil namaku..
         F             C
 kenang aku dalam hidupmu..
        Em               Am
 perpisahan sementara waktu..
         F
 akan ku tunggu tunggumu..

Outro : C     Em      Am
         uu uuhuu.. uuhu..
            F             C  
        tunggu, tunggu, kamu..
             Em      Am
        uu uuhuu.. uuhu..
            F             C
        tunggu, tunggu, kamu..
            (Em)    (Am)
        uu uuhuu.. uuhu..
           (F)           (C)
        tunggu, tunggu, kamu..