Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Tapi Jika - Mimie Haris

Tapi Jika adalah lagu yang dinyanyikan oleh Mimie Haris. Berikut lirik, chord dan video klipnya
Tapi Jika - Mimie Haris

Lirik Lagu Tapi Jika

Oleh: Mimie Haris


Tapi jika di fikir kembali
Di manakah silapnya aku
Terhadapmu...

Andai wujudnya cinta sejati
Mengapakah air mataku
Terus mengalir...

Derita terpendam
senyum kepuraan
Yang selalu aku
biasakan

Jeritan meronta
Tidak kan mampu
memecah sepi

Tapi jika difikir kembali
Di manakah silapnya aku
Terhadap mu....



Derita terpendam
senyum kepuraan
Yang selalu aku
biasakan

Jeritan meronta
Tidak kan mampu
memecah sepi

Sakit hatiku
menanggung rindu
Kehadiran cinta dulu
Memujuk rayu
Tiada berguna lagi

[♪♪]

Derita terpendam
senyum kepuraan
Yang selalu aku
biasakan

Jeritan meronta
Tidak kan mampu
memecah sepi

Sakit hatiku
menanggung rindu
Kehadiran cinta dulu
Memujuk rayu
Tiada berguna lagi

Aku derita

Tapi jika

Title    : Tapi Jika
Artist   : Mimie Haris
Writer(s): Zack Merican & Rinkarnaen.
Composer : Zack Merican & Rinkarnaen.
Album    : Tapi Jika
Label    : Aries Music
Release  : 2021



Kunci Gitar Lagu Tapi Jika - Mimie Haris

Intro : Dm G C F
        Dm E..

  Am        Dm
tapi jika difikir kembali..
E           Am
 di manakah silapnya
 F   Dm        E
aku.. terhadap mu..

  Am           Dm
andai wujudnya cinta sejati..
E           Am -G  F
 mengapakah air mataku
Dm       E
 terus mengalir..

Reff :
     Dm
 derita terpendam
        G
 senyum kepuraan
      C            F
 yang selalu aku biasakan
   Bm
 jeritan meronta
   E                 F
 tidak kan mampu memecah sepi..

  Am        Dm
tapi jika difikir kembali..
E           Am  G
 di manakah silapnya
 F   Dm        E
aku.. terhadap mu..

Reff :
     Dm
 derita terpendam
        G
 senyum kepuraan
      C            F
 yang selalu aku biasakan
   Bm
 jeritan meronta
   E                 Am      A
 tidak kan mampu memecah sepi..

       Dm
 sakit hatiku
 G
 menanggung rindu
   C          F
 kehadiran cinta dulu
     Bm
 memujuk rayu
    E         (F)
 tiada berguna lagi..

Musik : F..G..F..E..

Reff :
     Dm
 derita terpendam
        G
 senyum kepuraan
      C            F
 yang selalu aku biasakan
   Bm
 jeritan meronta
   E                 Am      A
 tidak kan mampu memecah sepi..

       Dm
 sakit hatiku
 G
 menanggung rindu
   C          F
 kehadiran cinta dulu
     Bm
 memujuk rayu
    E          Am   G  F
 tiada berguna lagi..  ooo..
 Dm      E
   aku derita...

Outro :
  Am
tapi jika..