Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Tiada Yang Lain - Nazia Marwiana


Tiada Yang Lain adalah lagu yang dinyanyikan oleh Nazia Marwiana. Lagu ini di populerkan oleh grup musik Fenomena pada tahun 1998. Berikut lirik, chord dan video klipnya
Tiada Yang Lain - Nazia Marwiana

Lirik Lagu Tiada Yang Lain

Cover By: Nazia Marwiana


Semilirnya angin malam ini
Membuaiku larut dalam lamunan
Khayal tentang keindahan
Dunia fana ini
Bila kita bersama selamanya

Kasih semu yang pernah kau curahkan
Ku bawa di perjalanan hidup ini
Namun resah dan gelisah
Selalu menghantui
Karena sikapmu yang tak pasti



Ku coba melupakan dirimu
Karna ku tahu pasti sifatmu
Agar aku tak slalu rindu padamu kasih
Semakin aku lupakan semakin aku sadari
Cintaku hanya padamu seorang....oo..oo...tiada yang lain....
oho....Tiada yang lain

[♪♪]

Kasih semu yang pernah kau curahkan
Ku bawa di perjalanan hidup ini
Namun resah dan gelisah
Selalu menghantui
Karena sikapmu yang tak pasti

Ku coba melupakan dirimu
Karna ku tahu pasti sifatmu
Agar aku tak slalu rindu padamu kasih
Semakin aku lupakan semakin aku sadari
Cintaku hanya padamu seorang..oo..oo...tiada yang lain....
oho....Tiada yang lain

Title    : Tiada Yang Lain
Artist   : Nazia Marwiana
Writer(s): Yun Swandy
Album    : Tiada Yang Lain Cover
Label    : 
Release  : 


Chord Tiada Yang Lain

Intro:  Am F G
        Am F G

       Am     G           Am
semilirnya.. angin malam ini..
       Am         G         C
membuaiku.. larut dalam lamunan..
          Dm
khayal tentang keindahan..
    Am
dunia fana ini..
     F         Em         Am  E
bila kita bersama.. selamanya..

        Am           G         Am
kasih semu.. yang pernah kau curahkan..
        Am          G          C
ku bawa di.. perjalanan hidup ini..
        Dm
namun resah dan gelisah..
    Am
selalu menghantui..
    F       G              Am  E
karena sikapmu yang tak pasti..

Chorus:
        Am            Dm
ku coba melupakan dirimu..
         F               Am
karna ku tahu pasti sifatmu..
      C
agar aku tak slalu
F         Am     G
rindu padamu.. kasih..

        Am      Dm
semakin aku lupakan..
        F       Am
semakin aku sadari..
        C         F       Am
cintaku hanya padamu.. seorang..
G             Am
 tiada yang lain..
  G          F
tiada yang lain..
  G          Am
tiada yang lain..

Intro: Am F G..
       Am F G..

        Am           G         Am
kasih semu.. yang pernah kau curahkan..
        Am          G          C
ku bawa di.. perjalanan hidup ini..
        Dm
namun resah dan gelisah..
    Am
selalu menghantui..
    F       G              Am  E
karena sikapmu yang tak pasti..

Chorus:
        Am            Dm
ku coba melupakan dirimu..
         F               Am
karna ku tahu pasti sifatmu..
      C
agar aku tak slalu
F         Am     G
rindu padamu.. kasih..

        Am      Dm
semakin aku lupakan..
        F       Am
semakin aku sadari..
        C         F       Am
cintaku hanya padamu.. seorang..
G             Am F
 tiada yang lain..
  G                Am F G
hoo.. tiada yang lain..

Intro:  Am F G
        Am F E

(Chorus)
        Am            Dm
ku coba melupakan dirimu..
         F               Am
karna ku tahu pasti sifatmu..
      C
agar aku tak slalu
F         Am     G
rindu padamu.. kasih..

        Am      Dm
semakin aku lupakan..
        F       Am
semakin aku sadari..
        C         F       Am   G
cintaku hanya padamu.. seorang..

        Am      Dm
semakin aku lupakan..
        F       Am
semakin aku sadari..
        C         F       Am
cintaku hanya padamu.. seorang..
G             Am
 tiada yang lain..
  G          F
tiada yang lain..
  G          Am
tiada yang lain..