Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Terbang - Abubakarxli Feat. Zet Legacy & Airliftz


Terbang adalah lagu yang dinyanyikan oleh Abubakarxli Feat. Zet Legacy & Airliftz. Lagu ini terdapat pada album berjudul "EXACXLI" yang dirilis pada 23 Desember 2020 dibawah label Def Jam Recordings Malaysia, a Division of Universal Music Sdn. Bhd. Berikut lirik dan video klipnya
EP: EXACXLI - Abubakarxli

Lirik Lagu Terbang - Abubakarxli Feat. Zet Legacy & Airliftz


[Abubakarxli]
Kalau call gua masuk
gua making ringgit
ring ring on the phone
dan keluar make it rain



Setiap kunci ada tag
takut salah weng weng
gua run this city
cuba lu kejar (sirens)

Ada lagi satu meeting gua dekat KL
call manager bagi EL, gua luar kawasan Ay
dan nombor yang engkau panggil
luar talian, esok lusa kau boleh cuba lagi
terima kasih dan sekian

[Pre-Hook]
Jauh ku jauh
jauh dari mu, mungkin ku
panggil mu dari oversea
digits ku masuk dari oversea
kan aku jauh, kerna ku

[Hook]
Terbang (6x)
tiada siapa yang high macam ku yayaya
Terbang (6x)
Luar kawasan juga luar Wilayah

[Airliftz]
Adios gerak dulu gua gotta go
Im packin my bags movin out from the broke nights
had trouble sleeping now we doin alright
Gotta stay alive wa layan Bee Gees,

Bila mati biar family ada isi,
Abu jom kasi bakar bring that legacy up kelawar
Man we boutta go high, terbang takkan patah balik,
I done went to China then Thailand aku dah kasi sapu habis ,

Came back did a show with SiK K lepak W dengan Jay
Park tepi jalan aku malas nak kecoh
Tengok aku , alep jarang tak elok.

[Pre-Hook]
Jauh ku jauh
jauh dari mu, mungkin ku
panggil mu dari oversea
digits ku masuk dari oversea
kan aku jauh, kerna ku

[Hook]
Terbang (6x)
tiada siapa yang high macam ku yayaya
Terbang (6x)
Luar kawasan juga luar Wilayah

[Zet Legacy]
Hi they call me zet (hi they call me zet)
I'm about to jet, blowing up the set
I don't give a damn ( I don't give a damn)
Walking down the plank, I will never land

From another a planet, like im superman
Flow is too cold I could bring an avalanche
They wanna see me rap again, but
Tell these new rappers I am not fan, huh

Buzzing on my phone, I don't need attention
Boppin to my shit, I don't need a mention
Prolly don't see me at events (never)
Im prolly too high after ten,

I cannot stress,
Put me on the mic and it's blessed
Takyah nak test,
level too high tak lepas

[Pre-Hook]
Jauh ku jauh
jauh dari mu, mungkin ku
panggil mu dari oversea
digits ku masuk dari oversea
kan aku jauh, kerna ku

[Hook]
Terbang (6x)
tiada siapa yang high macam ku yayaya
Terbang (6x)
Luar kawasan juga luar Wilayah

Song    : Terbang
Artist  : Abubakarxli Feat. Zet Legacy & Airliftz
Composer: Zet Legacy, 
          Airliftz
          Abubakarxli
Album   : EXACXLI
Label   : Def Jam Recordings Malaysia, 
          a Division of Universal Music Sdn. Bhd
Release : December 23, 2020