Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Selesai - Abubakarxli feat. Danye


Selesai adalah lagu yang dibawakan oleh Abubakarxli. Lagu ini terdapat pada album berjudul "EXACXLI" feat. Danye. yang dirilis pada 23 Desember 2020 dibawah label Def Jam Recordings Malaysia, a Division of Universal Music Sdn. Bhd. Berikut lirik dan video klipnya
EP: EXACXLI - Abubakarxli

Lirik Lagu Selesai - Abubakarxli feat. Danye


(Pre HOOK)
Selesai, selesai
kerja aku sudah selesai
selesai, sayang aku selesai
kerja aku.

(HOOK)
Bagi engkau iphone, cincin
kereta yang engkau pandu
kereta mewah. (2x)



Bagi engkau semua
hak aku, hak aku, hak aku
bagi engkau semua
hak aku, hak aku, hak aku
bagi engkau semua

(Abubakarxli)
Apa yang aku termampu
itu yang aku laku, yah lagu aku laku
tiada siapa boleh halang aku

Duit bertingkat
untuk kau panjat, kan doa ini
amin amin amin
rawat dan rehat, sepanjang perjalanan
nanti cuti panjang, keluar kawasan.

(Pre HOOK)
Selesai, selesai
kerja aku sudah selesai
selesai, sayang aku selesai
kerja aku.

(HOOK)
Bagi engkau iphone, cincin
kereta yang engkau pandu
kereta mewah. (2x)

Bagi engkau semua
hak aku, hak aku, hak aku
bagi engkau semua
hak aku, hak aku, hak aku
bagi engkau semua

(Danye)
Selagi bisa
Apa dipinta mu tu
kira hadiah bila (woo)
masa ku membina diri
Dulu, kau yang percaya (iyukk)

ia kan berjaya
buat tersayang
biar aku bayar
look, Sayang

Siapa lupa? aku ingat (i do yeah i do)
Dah berubah, engkau lihat (look at me)
Hiasan tangan berlian ditempah luar (ice)
Mata diorang usha (gee)
boss usia muda
Sekarang sudah yeah

(Pre HOOK)
Selesai, selesai
kerja aku sudah selesai
selesai, sayang aku selesai
kerja aku.

(HOOK)
Bagi engkau iphone, cincin
kereta yang engkau pandu
kereta mewah. (2x)

Bagi engkau semua
hak aku, hak aku, hak aku
bagi engkau semua
hak aku, hak aku, hak aku
bagi engkau semua

Song    : Selesai
Artist  : Abubakarxli feat. Danye
Composer: Danye
          Abubakarxli
Album   : EXACXLI
Label   : Def Jam Recordings Malaysia, 
          a Division of Universal Music Sdn. Bhd
Release : December 23, 2020