Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Rehat - Abubakarxli


Rehat adalah lagu yang dibawakan oleh Abubakarxli. Lagu ini terdapat pada album berjudul "EXACXLI" yang dirilis pada 23 Desember 2020 dibawah label Def Jam Recordings Malaysia, a Division of Universal Music Sdn. Bhd. Berikut lirik dan video klipnya
EP: EXACXLI - Abubakarxli

Lirik Lagu Rehat - Abubakarxli


(HOOK)
Bagi ku rehat sebentar
apa ku nak sebenar
kongsi kemanisan ni
dengan kamu



Hidup ku warna warni
seperti pelangi
kongsi kan kebahagiaan
dengan mu

(Verse 1)
Ambil 5, bagi aku rehat sebentar
bagi aku rehat sebenar
kerna tiada perkara sebesar mana

selain kamu,
tiada siapa yang boleh call aku lewat malam
tak boleh pm ku di ig kalau lewat malam
tangga no 1 aku tidak lewat semalam yeh

(Bridge)
kalau aku hilang macam mana
doa aku agar tuhan jaga
supaya tiada siapa siapa yang datang sakit kan engkau, ada mata mata

tembok rumah besar untuk kau
boleh rehat harini dan esok
aku habis kerja jangan call
apa mereka tak boleh ?

(HOOK)
Bagi ku rehat sebentar
apa ku nak sebenar
kongsi kemanisan ni
dengan kamu

Hidup ku warna warni
seperti pelangi
kongsi kan kebahagiaan
dengan mu

(Verse 2)
Kalau kau nak itu nak ini
apa saja semua ku beli
istimewa kegemaran mu
biar kau pakai nampak seri

Segala apa yang kau pesan
padaku semua ku ingat
engkau cuma mahu aku senang
dunia dan juga akhirat, tapi.

(Bridge)
kalau aku hilang macam mana
doa aku agar tuhan jaga
supaya tiada siapa siapa yang datang untuk sakit kan hati kau, ada mata mata

tembok rumah besar untuk kau
boleh rehat harini dan esok
aku habis kerja jangan call
apa mereka tak boleh ?

(HOOK)
Bagi ku rehat sebentar
apa ku nak sebenar
kongsi kemanisan ni
dengan kamu

Hidup ku warna warni
seperti pelangi
kongsi kan kebahagiaan
dengan mu (2x)

Song    : Rehat
Artist  : Abubakarxli 
Composer: Abubakarxli
Album   : EXACXLI
Label   : Def Jam Recordings Malaysia, 
          a Division of Universal Music Sdn. Bhd
Release : December 23, 2020