Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Dudu Pilihane - Pendhoza


Dudu Pilihane adalah lagu yang dinyanyikan oleh Pendhoza. Berikut lirik, chord dan video klipnya
Dudu Pilihane - Pendhoza

Lirik Lagu Dudu Pilihane - Pendhoza


Aku sing sering terabaikan
Opo pancen mung pelampiasan
Dudu aku sing mbok karepno
Kudu sadar yen dudu pilihane



Ati iki sakajur-ajure
Mergo kowe sing ngremukke
Malah gandeng ro liyane
Eluh moto iki dadi seksi
Tangise atiku

Aku mung biso nerimo
Saktrimo-trimone sing dadi dalane
Ati loro nanging isih
Due roso tresno gede karo kowe

Pancen koyo ngene kahanane
Aku dudu pilihan atine
Sabar terus-terusan
Snajan mung pelampiasan

Nanging opo aku salah
Kebacut jeru karo sliramu
Wis suwe anggone bebarengan
Nanging kowe ra jogo perasaan

Ati iki sakajur-ajure
Mergo kowe sing ngremukke
Malah gandeng ro liyane
Eluh moto iki dadi seksi
Tangise atiku

Aku mung biso nerimo
Saktrimo-trimone sing dadi dalane
Ati loro nanging isih
Due roso tresno gede karo kowe

Aku mung biso nerimo
Saktrimo-trimone sing dadi dalane
Ati loro nanging isih
Due roso tresno gede karo kowe

Song    : Dudu Pilihane
Artist  : Pendhoza
Composer: Sandios
Album   : Dudu Pilihane
Label   : 
Release : Desember 2020


Chord Dudu Pilihane
(Intro) C F Dm G.. C F aku seng sering terabaikan.. Dm G opo pancen.. mung pelampiasan.. Em E Am dudu aku.. seng mbok karepno.. Dm G kudu sadar.. yen dudu.. pilihane.. F C ati iki sak ajur-ajure.. Dm G mergo kowe.. seng ngremukke.. F C malah gandeng ro liyane.. Dm G eluh moto iki dadi seksi tangise atiku.. (Chorus) C G Am aku.. mung biso nerimo.. G F G C G sak nrimo-nrimone.. seng dadi dalane.. C G Am ati.. loro nanging isih.. G F G C nduwe roso tresno.. gede karo kowe.. Am Em pancen koyo ngene kahanane.. F C aku dudu pilihan atine Dm sabar terus-terusan.. G senajan mung pelampiasan.. C F nanging opo.. aku salah.. Dm G kebacut jeru.. karo slirahmu.. Em E Am wis suwe anggone bebarengan.. Dm G nanging kowe.. ra njogo perasaan.. F C ati iki sak ajur-ajure.. Dm G mergo kowe.. seng ngremukke.. F C malah gandeng ro liyane.. Dm G eluh moto iki dadi seksi tangise atiku.. (Chorus) C G Am aku.. mung biso nerimo.. G F G C G sak nrimo-nrimone.. seng dadi dalane.. C G Am ati.. loro nanging isih.. G F G C nduwe roso tresno.. gede karo kowe.. C G Am aku.. mung biso nerimo.. G F G C G sak nrimo-nrimone.. seng dadi dalane.. C G Am ati.. loro nanging isih.. G F G F G# C.. nduwe roso tresno.. gede karo kowe..
Mohon maaf jika ada kesalahan penulisan, Typo, Terjemahan dan penyebutan bahasa. Silahkan koreksi dan beritahukan di KOLOM KOMENTAR