Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Dimana Silapku - Yazid Izaham

Dimana Silapku adalah lagu yang dinyanyikan oleh Yazid Izaham. Berikut lirik, chord dan video klipnya
Dimana Silapku - Yazid Izaham

Lirik Lagu Dimana Silapku - Yazid Izaham


Aku kan sentiasa
Mendoakanmu bahagia dengannya
Agar dia tak merasa apa yang kurasa
Jangan kau pernah sesali keputusan hati
Yang kau pilih hari ini

[musik]



Saat ini ku sendiri
Di temani janji yang pernah kau beri
Hanya aku saja tahu
Apa yang kau lakukan dibelakangku
Hancur semua Hanya kerana si dia

Dimana silapku
sehingga kau melupakan aku disisimu
Apakah akulah kekasihmu
Jangan kau hidup kembali di dalam memori

Aku kan sentiasa
Mendoakanmu bahagia dengannya
Agar dia tak merasa apa yang kurasa
Jangan kau pernah sesali keputusan hati
Yang kau pilih hari ini

[musik]

Hancur semua Hanya kerana si dia

Dimana silapku
sehingga kau melupakan aku disisimu
Apakah akulah kekasihmu
Jangan kau hidup kembali di dalam memori

Aku kan sentiasa
Mendoakanmu bahagia dengannya
Agar dia tak merasa apa yang kurasa
Jangan kau pernah sesali keputusan hati
Yang kau pilih hari ini


Title   : Dimana Silapku
Artist  : Yazid Izaham
Song    : Amir Hariz
Lyrics  : Amir Hariz, Aqil Azhad & Izma
Album   : Dimana Silapku
Label   : Aries Music Sdn Bhd
Release : Desember 2020


Chord Dimana Silapku
Intro : -E Am F C E.. Am aku kan sentiasa.. Dm mendoakanmu bahgia dengannya G C agar dia.. tak merasa apa yang ku rasa.. F -Em Dm jangan.. kau pernah sesali.. C E keputusan hati.. E yang kau pilih hari ini.. Int. Am F C E Am F saat ini.. ku sendiri.. Dm E ditemani janji yang pernah kau beri.. Am F hanya aku.. saja tahu.. Dm G apa yang kau lakukan di belakangku.. F Dm E hancur semua hanya kerana si dia.. Reff : Am dimana silapku.. Dm sehingga kau melupakan aku G C disisimu apakah akulah kekasihmu.. F -Em Dm jangan.. kau hidup kembali.. C E E-E-Dm di dalam memori.. E-E-Dm -C Am aku kan sentiasa.. Dm mendoakanmu bahgia dengannya G C agar dia.. tak merasa apa yang ku rasa.. F -Em Dm jangan.. kau pernah sesali.. -C E keputusan hati.. E F yang kau pilih hari ini.. Musik : F Dm C E F Dm E hancur semua hanya kerana si dia.. Reff : Am dimana silapku.. Dm sehingga kau melupakan aku G C disisimu apakah akulah kekasihmu.. F -Em Dm jangan.. kau hidup kembali.. C E E-E-Dm di dalam memori.. E-E-Dm -C Am aku kan sentiasa.. Dm mendoakanmu bahgia dengannya -C G C agar dia.. tak merasa apa yang ku rasa.. F -Em Dm jangan.. kau pernah sesali.. -C E keputusan hati.. E F yang kau pilih hari ini.. Outro : F -G Am
Mohon maaf jika ada kesalahan penulisan, Typo, Terjemahan dan penyebutan bahasa. Silahkan koreksi dan beritahukan di KOLOM KOMENTAR