Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Ada Orang - Abubakarxli feat. SXPH & Pele. L


Ada Orang adalah lagu yang dibawakan oleh Abubakarxli. Lagu ini terdapat pada album berjudul "EXACXLI" yang dirilis pada 23 Desember 2020 dibawah label Def Jam Recordings Malaysia, a Division of Universal Music Sdn. Bhd. Berikut lirik dan video klipnya
EP: EXACXLI - Abubakarxli

Lirik Lagu Ada Orang - Abubakarxli


We got people we got orang
ada orang ada orang
walau kerap jalan sorang
ada orang ada orang (2x)



Ada mata memerhati
ada telinga yang sibuk mendengar
ada yang tak sedap hati
tangguh kerja nya semua sebentar

Ada yang pelihara
bagi peluang budak masuk kandang
ada bersiap siaga
yang akan datang jalan nya terbentang

Bukan susah nak faham
tapi dah lama peram
bukan ku sibuk berdendam
mana yang patut, padam

Bukan susah nak faham
diri ku dari dulu
siapa yang tak tahan
jangan nak campur tangan

We got people we got orang
ada orang ada orang
walau kerap jalan sorang
ada orang ada orang (2x)

Bukan lu sorang ada number dekat speed dial
Beza siapa bungkus pistol atau bawak perisai
Hidup jangan senang boleh kena kitai
Buat baik selalu, jahat simpan blakang tirai

Late night, satu dua kat KESAS
Late night, dalam stu tak sesat
Jangan ikut mulut bual kuat bedal
Main cakap tapi belum suai kenal

Lain orang lain program
Jumpa satu kali acah macam close friend
Aku banyak close call
Banyak false prophets dengan macam-macam false plans

Go a 100, yang 50 confirm cicir
Takde yuran, semua benda boleh fikir
Fokus kena betul confirm akan elok
Elak ular ular, elok jangan kena cedok

We got people we got orang
ada orang ada orang
walau kerap jalan sorang
ada orang ada orang (2x)

Tutur dengan sopan walau rap macam G,
Jalan ku tiada sempadan, cuba test ku kunci,
Aku budak pergi sekolah aku tak membenci,
Tapi kalau budak aku ada kes ku beli (ku beli)

Jangan gerak kau buat aku gelisah,
Kau salah step lepas tu aku tak kisah,
We run up on you macam kau ni percuma,
Yo 69 got me kau tau ku di mana

Melawati
Geng aku pun lawa kita ride or mati,
Merah dah menyala dah ramai dah .. (shh)
Banyak tengok wayang jadi dah hilang hati,

See, aku dah tengok
Abu dah tengok
Farid dah tengok

Aku dah tengok
Abu dah tengok
Farid dah tengok

We got people we got orang
ada orang ada orang
walau kerap jalan sorang
ada orang ada orang (2x)

Song    : Ada Orang
Artist  : Abubakarxli feat. SXPH & Pele. L
Composer: Pele L.
          SXPH
          Abubakarxli
Album   : EXACXLI
Label   : Def Jam Recordings Malaysia, 
          a Division of Universal Music Sdn. Bhd
Release : December 23, 2020