Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Berbeza Kasta - Ovhy Firsty

Berbeza Kasta adalah lagu dangdut yang dinyanyikan oleh Ovhi Firsty. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Berbeza Kasta
Berbeza Kasta - Ovhy Firsty
Song    : Berbeza Kasta
Artist  : Ovhi Firsty
Composer: Rajali Asmara / Elta Records
Album   : Berbeza Kasta
Label   : Teras Musik
Release : Oktober 2020

Lirik Lagu Berbeza Kasta

Haruskah berakhir sampai di sini?
Cinta yang dulu kita bina
Kini telah layu di dalam hati

Sudahlah cukuplah sampai di sini
Percuma saja berkasih
Kita sudah tak sehaluan lagi

Perbezaan kasta yang jauh
Aku tahu siapalah diriku
Terlalu dalam jurang pemisah
Kasih sudah berakhir di sini saja

Di depan orang tuamu kau malukan diriku
Kau bandingkan aku dengan dirinya
Kau hina diriku kau sebut tentang harta
Kasih kusadar ku tiada berpunya

Jikalau kau memang tak lagi cinta
Aku 'kan pergi walau terluka

Haruskah berakhir sampai di sini?
Cinta yang dulu kita bina
Kini telah layu di dalam hati

Sudahlah cukuplah sampai di sini
Percuma saja berkasih
Kita sudah tak sehaluan lagi

Perbezaan kasta yang jauh
Aku tahu siapalah diriku
Terlalu dalam jurang pemisah
Kasih sudah berakhir di sini saja

Di depan orang tuamu kau malukan diriku
Kau bandingkan aku dengan dirinya
Kau hina diriku kau sebut tentang harta
Kasih kusadar ku tiada berpunya

Jikalau kau memang tak lagi cinta
Aku 'kan pergi walau terluka