Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Penat - Andi Bernadee

Penat adalah lagu yang dinyanyikan oleh Andi Bernadee. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Penat

Penat - Andi Bernadee
Song    : Penat 
Artist  : Andi Bernadee
Composer: Nuriman, Andi Bernadee, Efry Arwis
Lyrics  : Nuriman
Album   : Penat 
Label   : Warner Music Malaysia
Release : September 2020
Country : Malaysia

Lirik Lagu Penat

Ku hanya mampu
Memberi secebis dari semua
Ku takut akan
Janji
Yang Diberi atau terima

Aku tahu tiada
Pelangi di langit yang gelap
Tapi aku masih
Mencari bintang

Walaupun aku masih lagi meragui
Usah risau
Engkau aku percayai

Takkan pernah
Takkan penat
Ku masih mengejar bayangmu
Hingga ke penamat
Ku takkan pernah
Ku Takkan penat
Ku masih bertahan walau
Diri semakin berat
Hanya untukmu

Aku tak mahu kau bersedih
Janji ku usahakan lebih
Istana ku bina untukmu
Untuk kita bersama
Disini la tempat dimana kau rehat
Jika kau terluka akulah ubat
Ukiran tersenyum
Melihat engkau

Walaupun aku masih lagi meragui
Usah risau
Engkau aku percayai

Takkan pernah
Takkan penat
Ku masih mengejar bayangmu
Hingga ke penamat
Ku takkan pernah
Ku Takkan penat
Ku masih bertahan walau
Diri semakin berat
Hanya untukmu.




Chord Penat
(Intro) Em D C

            Em
ku hanya mampu..
     D        C
memberi.. secebis dari semua..
          Em
ku takut akan ..
   D             C
janji.. yang diberi atau terima..

         Em
aku tahu tiada
     D         C
pelangi.. di langit yang gelap..
         Em         D       C
tapi aku masih.. mencari bintang..

          Am             -Bm  C
walaupun aku masih lagi meragui
       Am               -Bm  C
usah risau engkau aku percayai..

(Chorus)
D         Em             C
takkan pernah.. takkan penat..
              Em
ku masih mengejar bayangmu
D             C
hingga ke penamat
             Em       D        C
ku takkan pernah.. ku takkan penat..
              Em
ku masih bertahan walau
     D         C
diri semakin berat..

           Em
hanya untukmu
          D
aku tak mahu kau bersedih..
C
 janji ku usahakan lebih
   Em               D
istana ku bina untukmu
              C
untuk kita bersama
    Em               D
disinilah tempat dimana kau rehat
     C
jika kau terluka akulah ubat
   Em                D        C
ukiran tersenyum melihat engkau..

          Am                  C
walaupun aku masih lagi meragui..
       Am                    G
usah risau engkau aku percayai..

(Chorus)
          Em    D        C
takkan pernah.. takkan penat..
              Em
ku masih mengejar bayangmu
D             C
hingga ke penamat
             Em       D        C
ku takkan pernah.. ku takkan penat..
              Em
ku masih bertahan walau
     D         C
diri semakin berat..
           Em  D   C
hanya untukmu.. oh woo..
           Em     D     C
hanya untukmu.. huwoo woo..

(Outro) Em D C
        Em D C
        Em D C