Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Pasrah - Damia

Pasrah adalah lagu yang dinyanyikan oleh Damia. Berikut lirik, chord dan video klipnya

Pasrah - Damia

Lirik Lagu


Berapa lama harusku menderita
Sedangkan engkau disirami bahagia
Sukarnya untukmu setia padaku

Mudahnya engkau melupakan semua
Semua janji waktu kita bersama
Tibalah masanya aku mengalah



Puisi indah kini tinggal kenangan
Ikatan cinta yang penuh kedukaan
Sayunya hatiku melepaskanmu
Berat bagiku untuk melupakanmu
Apakan daya takkanku nak merayu
Inilah masanya ku nokhtahkan nya

Aku berserah
Jika ditakdir untuk tidak bersama
Kerana ku mahu dirimu bahagia
Bersama dirinya

Dan aku pasrah
Jika diriku untuk tidak bahagia
Pergilah kau sayangku
Pergilah kau kasihku bersamanya
Title   : Pasrah 
Artist  : Damia
Song    : Harry Khalifah
Lyrics  : Afiq Hamid
Arr.    : Harry Khalifah
Producer: Harry Khalifah
Publis  : MVM Production Sdn Bhd
Album   : Pasrah 
Label   : Padu Records
Release : November 2020


Chord
Intro : Am G Dm Am E F G.. Am Am berapa lama harusku menderita G sedangkan engkau disirami bahagia Dm G Am sukarnya untukmu.. setia padaku.. E mudahnya engkau melupakan semua F semua janji waktu kita bersama G Am E tibalah masanya.. aku mengalah.. Am puisi indah kini tinggal kenangan G ikatan cinta yang penuh kedukaan Dm G Am sayunya hatiku.. melepaskanmu.. E berat bagiku untuk melupakanmu F apakan daya takkanku nak merayu G Am inilah masanya.. ku nokhtahkannya.. Int. Dm E Am E Reff : Am aku berserah.. Dm jika ditakdir untuk tidak bersama G C kerana ku mahu dirimu bahagia E bersama dirinya.. Am dan aku pasrah.. Dm jika diriku untuk tidak bahagia F G pergilah kau.. sayangku.. F G Em (F) pergilah kau.. kasihku bersamanya.. Int. F G F Em F G Am E Reff : Am aku berserah.. Dm jika ditakdir untuk tidak bersama G C kerana ku mahu dirimu bahagia E bersama dirinya.. Am dan aku pasrah.. Dm jika diriku untuk tidak bahagia F G pergilah kau.. sayangku.. F G Em (Am) pergilah kau.. kasihku bersamanya.. Outro : Am G Dm Am E F G.. Am
Mohon maaf jika ada kesalahan penulisan, Typo, Terjemahan dan penyebutan bahasa. Silahkan koreksi dan beritahukan di KOLOM KOMENTAR