Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Eromoko Seksine Janji - Safira Inema

Eromoko Seksine Janji adalah lagu yang dinyanyikan oleh Safira Inema. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Eromoko Seksine Janji

Eromoko Seksine Janji - Safira Inema
Song    : Eromoko Seksine Janji
Artist  : Safira Inema
Composer: Wahyu Glece
Album   : Eromoko Seksine Janji
Label   : Pelita Utama
Release : September 2020

Lirik Lagu Eromoko Seksine Janji

ning terminal eromoko
wonogiri kang dadi seksi
sliramu ketemu aku
netes eluh ngrangkul awakku


percoyo mas iki dudu pacoban
nanging iki dalan katresnan
pangestune aku tetep nresnani
mugo wong tuomu merestui


(Chorus)

kowe ojo sumelang
aku bakal berjuang kanggo awakmu
bakal tak buktekne
yen aku pantes dadi konco uripmu


percoyo awakku
wong tuomu bakal gelem nompo aku
ning eromoko
dadi seksine janji katresnanku


(Int.)

ning terminal eromoko
wonogiri kang dadi seksi
sliramu ketemu aku
netes eluh ngrangkul awakku


percoyo mas iki dudu pacoban
nanging iki dalan katresnan
pangestune aku tetep nresnani
mugo wong tuomu merestui


(Chorus)

kowe ojo sumelang
aku bakal berjuang kanggo awakmu
bakal tak buktekne
yen aku pantes dadi konco uripmu


percoyo awakku
wong tuomu bakal gelem nompo aku
ning eromoko
dadi seksine janji katresnanku




Chord Eromoko Seksine Janji
(Intro) C Am F G
        C Am F G

     C           Am
ning terminal.. eromoko..
  F                G
wonogiri kang dadi seksi
 C            Am
sliramu.. ketemu aku..
  F                      G
netes eluh ngrangkul awakku..

F     G            C
 percoyo mas.. iki dudu pacoban
F        G           C
 nanging iki.. dalan katresnan
F      G          C     G/B  Am
 pangestune.. aku tetep nresnani
  F          G         C
mugo wong tuomu merestui..

(Chorus)
             C
kowe ojo sumelang..
      F            G          C
aku bakal berjuang kanggo awakmu..
             Dm
bakal tak buktekne..
        F           G         C
yen aku pantes dadi konco uripmu..

            C
percoyo awakku..
        F          G          C
wong tuomu bakal gelem nompo aku..
          Dm
ning eromoko..
        F          G        C
dadi seksine janji katresnanku..

(Int.) C... C...

     C           Am
ning terminal.. eromoko..
  F                G
wonogiri kang dadi seksi
 C            Am
sliramu.. ketemu aku..
  F                      G
netes eluh ngrangkul awakku..

F     G            C
 percoyo mas.. iki dudu pacoban
F        G           C
 nanging iki.. dalan katresnan
F      G          C     G/B  Am
 pangestune.. aku tetep nresnani..
  F          G         C
mugo wong tuomu merestui..

(Chorus)
             C
kowe ojo sumelang..
      F            G          C
aku bakal berjuang kanggo awakmu..
             Dm
bakal tak buktekne..
        F           G         C
yen aku pantes dadi konco uripmu..

            C
percoyo awakku..
        F          G          C
wong tuomu bakal gelem nompo aku..
          Dm
ning eromoko..
        F          G        C
dadi seksine janji katresnanku..