Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Reminisensi - Insomniacks

Lirik Dan Chord | "Reminisensi" adalah lagu yang dinyanyikan oleh grup musik Malaysia yaitu Insomniacks. Lagu ini terdapat di album EP mereka dengan judul "Kepala Batu" yang dirilis pada tahun 2020 di bawah label Sony Music Entertainment Malaysia Sdn Bhd. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Reminisensi


Judul  : Reminisensi
Artis  : Insomniacks
Lirik  : Wan Arif Iskandar, Syed Mir Iqbal, Danial Doodye & Gavin Wong
Muzik  : Wan Arif Iskandar, Syed Mir Iqbal, Danial Doodye & Gavin Wong
Album  : Kepala Batu - EP
Label  : Sony Music Entertainment Malaysia Sdn Bhd
Rilis  : 2020

♬ Lirik Lagu Reminisensi


Usah kau menangis lagi
Ku tahu yang kau sudah cuba segalanya
Dan perkara yang paling sukar
Ialah tuk berubah

Mungkin ini opsi terakhir
Buat kita berdua
Sentiasa melepaskan kenangan
Yang kita telah melalui
Takdir sudah memanggil
Tunggu apa lagi

Sudah tiba masanya
Tuk mengucapkan selamat tinggal
Terakhir kita

Usah kau berpura-pura kita bahagia
Aku tahu kau takut tapi jangan bimbang
Sudah terbukti dalam reminisensi
Aku kan hilang

Indahnya sungguh cerita cinta
Waktu kita gembira
Waktu tiada masalah

Namun impian
Ini hanya ilusi
Realiti kita cipta takkan terjadi

Sudah tiba masanya
Tuk mengucapkan selamat tinggal
Terakhir kita

Usah kau berpura-pura kita bahagia
Aku tahu kau takut tapi jangan bimbang
Sudah terbukti dalam reminisensi
Aku kan hilang

Sudah tiba masanya
Tuk mengucapkan selamat tinggal
Terakhir kita

Usah kau berpura-pura kita bahagia
Aku tahu kau takut tapi jangan bimbang
Sudah terbukti dalam reminisensi
Aku kan hilang




Chord Reminisensi
G Bm Em G -D-G

G         Bm
Usah kau menangis lagi
   Em
Ku tahu yang kau sudah
D
cuba segalanya
    G         
Dan perkara yang
B        Em
paling sukar
              D
Ialah tuk berubah

G
Mungkin ini
B
opsi terakhir
      Em
Buat kita berdua
      D
Sentiasa melepaskan
        G
kenangan
                  B
Yang kita telah melalui
   Em
Takdir sudah memanggil
D
Tunggu apa lagi

C            D
Sudah tiba masanya
        C
Tuk mengucapkan selamat tinggal
Bm
Terakhir kita

G          Bm
Usah kau berpura-pura
Em
kita bahagia
D
Aku tahu kau takut tapi
G
jangan bimbang
B            Bm
 Sudah terbukti
   Em
dalam reminisensi
D             
Aku kan hilang

G B

G
Indahnya sungguh
  B
cerita cinta
        Em
Waktu kita gembira
       D
Waktu tiada masalah

  G
Namun impian
   B
Ini hanya ilusi
  Em
Realiti kita cipta
   D
takkan terjadi

C            D
Sudah tiba masanya
        C
Tuk mengucapkan selamat tinggal
Bm
Terakhir kita

G          Bm
Usah kau berpura-pura
Em
kita bahagia
D
Aku tahu kau takut tapi
G
jangan bimbang
B            Bm
 Sudah terbukti
   Em
dalam reminisensi
D             
Aku kan hilang

C D C B
G Bm Em D
G B Em D

C            D
Sudah tiba masanya
        C
Tuk mengucapkan selamat tinggal
Bm
Terakhir kita

G          Bm
Usah kau berpura-pura
Em
kita bahagia
D
Aku tahu kau takut tapi
G
jangan bimbang
B            Bm
 Sudah terbukti
   Em
dalam reminisensi
D             
Aku kan hilang
G B Em D
G B Em D G