Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Aku Bidadari Syurgamu (OST 7 Hari Mencintaiku 2) - Siti Nurhaliza

"Aku Bidadari Syurgamu (OST 7 Hari Mencintaiku 2)" adalah lagu yang dinyanyikan oleh penyanyi wanita Malaysia yaitu Dato' Sri Siti Nurhaliza. Lagu ini terdapat di album "ManifestaSITI2020" yang dirilis pada 3 Juli 2020 di bawah label Universal Music Sdn Bhd & Siti Nurhaliza Production Sdn Bhd. Berikut lirik dan video audio dari lagu yang berjudul Aku Bidadari Syurgamu

Judul   : Aku Bidadari Syurgamu
Artis   : Siti Nurhaliza
Album   : ManifestaSITI2020 
Komposer: Ippo Hafiz (MVM Production Sdn.Bhd)
Lirik   : Siti Rosmizah (MVM Production Sdn.Bhd)
Label   : Universal Music Sdn Bhd & Siti Nurhaliza Production Sdn Bhd
Rilis   : 3 Juli 2020

♬ Lirik Lagu Aku Bidadari Syurgamu (OST 7 Hari Mencintaiku 2)

Takdir kita telah bersatu
Kerna keangkuhan kupinggir kasihmu
Kini baruku sedari
Abadinya cinta
Hingga akhir nafasku

Walau kau kusayangi
Ku turut kata kau yang terluka
Maafku tak sempurna
Kiranya dikau tak bahagia

Tuhan jiwa aku merawan
Perasaan saatku kehilangan
Oh! Biarlah aku
Pendam tangis di hati

Seandainya aku yang pergi dulu
Sampai mati kukan mencintai kamu
Kerna akulah bidadari syurgamu



Kunci Gitar/Chord Aku Bidadari Syurgamu (OST 7 Hari Mencintaiku 2)
Intro : Dm E Am -G F hoo oo.. Dm E Am -E7 Am hmm ho oo.. Dm G C takdir.. kita t'lah bersatu F Dm kerna keangkuhan E Am -E7 Am ku pinggir kasihmu.. Dm G C kini.. baru ku sedari F Dm abadinya cinta E Am -E7 Am hingga akhir nafasku.. G C walau kau kusayangi Dm E Am ku turut kata.. kau yang terluka G C maafku tak sempurna Dm -C -Bm E kiranya dikau.. tak bahagia..


Reff :
   Dm             G
 Tuhan jiwa aku merawan
       C            F       -Em
 perasaan saat ku kehilangan
        Dm      E
 oh biarlah aku.. pendam tangis
    Am
 di hati..

        Dm              G
 seandainya aku yang pergi dulu
          C                 F  -Em
 sampai mati ku kan mencintai kamu
        Dm    E              Am  -E7 Am
 kerna akulah.. bidadari syurgamu..

Musik : Dm G C F -Em
          huuu.. haaaa..
        Dm E Am -E7 Am

G            C
 walau kau kusayangi
     Dm       E     Am
ku turut kata.. kau yang terluka
G           C
 maafku tak sempurna
    Dm   -C  -Bm      E
kiranya dikau.. tak bahagia.. haaa..

Reff :
   Dm             G
 Tuhan jiwa aku merawan
       C            F       -Em
 perasaan saat ku kehilangan
        Dm      E
 oh biarlah aku.. pendam tangis
    Am
 di hati..

        Dm                 G
 seandainya aku yang pergi dulu
          C                 F  -Em
 sampai mati ku kan mencintai kamu
        Dm    E              Am  -E7 Am
 kerna akulah.. bidadari syurgamu..

Outro : Dm E Am

Yuk dukung musisi tanah air kita dengan membeli kaset vcd mereka atau membeli lagunya secara digital (jika tersedia) melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.