Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Bebel – Farisha Iris

Lirik Dan Chord | "Bebel" adalah lagu yang dinyanyikan oleh Malaysia yaitu Farisha Iris. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Bebel

Judul  : Bebel 
Artis  : Farisha Iris
Ciptaan: Mas Dewangga & Firdaus Rahmat
Album  : Bebel 
Label  : Seventeen Eleven Music
Rilis  : Juni 2020

Lirik Lagu Bebel

Lakukan saja apa yang kau mahu
Janji kau tahu kau ada aku
Kau tahu kisah tentang ku yang dulu
Itu kan sudah lama berlalu

Kan aku dah cakap tak buat lagi
Semua cerita universiti

Hey!!!
Jangan kau ingat lagi
Hey!!!
Jangan kau ungkit lagi
Ini bukan salah aku dan dia

Hey!!!
Jangan kau bebel lagi


Kau selalu bising pada ku
Siapa tu siapa ni
Dah buat aku pening

Usah engkau fikir banyak
Cukup lah sudah lah
Kau saja dalam hati

Kan aku dah cakap tak buat lagi
Semua cerita universiti

Hey!!!
Jangan kau ingat lagi
Hey!!!
Jangan kau ungkit lagi
Ini bukan salah aku dan dia

Hey!!!
Jangan kau bebel lagi

Hey!!!

Hey!!!

Hey!!!

Hey!!!
Jangan kau bebel lagi

Aku bukan yang dulu
Percaya pada ku
Takkan aku sia kan cinta

Tak perlu ragu-ragu
Kau hanya lah yang satu
Tiada ganti aku untuk cinta

Hey!!!
Jangan kau ingat lagi
Hey!!!
Jangan kau ungkit lagi
Ini bukan salah aku dan dia


Hey!!!
Jangan kau bebel lagi

Hey!!!
Jangan kau ingat lagi
Hey!!!
Jangan kau ungkit lagi
Ini bukan salah aku dan dia

Hey!!!
Jangan kau bebel lagi

Hey!!!


Lihat Juga:
  1. Farisha Iris Lirik, Lagu Dan Album
  2. Daftar Lirik Grup & Penyanyi Malaysia

D#m -C# F#
B -C# D#m

D#m -C# F#
Lakukan saja apa yang kau mahu
B -C# D#m
Janji kau tahu kau ada aku
D#m -C# F#
Kau tahu kisah tentang ku yang dulu
B -C# D#m
Itu kan sudah lama berlalu

D#m -C# F#
Kan aku dah cakap tak buat lagi
B -C# D#m
Semua cerita universiti


D#m
Hey!!!
-C# F#
Jangan kau ingat lagi
B
Hey!!!
-C# D#m
Jangan kau ungkit lagi
D#m -C# F#
Ini bukan salah aku dan dia


B
Hey!!!
-C# D#m
Jangan kau bebel lagi

D#m -C# F#
B -C# D#m

D#m -C# F#
Kau selalu bising pada ku
Siapa tu siapa ni
B -C# D#m
Dah buat aku pening

D#m -C# F#
Usah engkau fikir banyak
Cukup lah sudah lah
B -C# D#m
Kau saja dalam hati


D#m -C# F#
Kan aku dah cakap tak buat lagi
B -C# D#m
Semua cerita universiti


D#m
Hey!!!
-C# F#
Jangan kau ingat lagi
B
Hey!!!
-C# D#m
Jangan kau ungkit lagi
D#m -C# F#
Ini bukan salah aku dan dia


B
Hey!!!
-C# D#m
Jangan kau bebel lagi

D#m -C# F#
Hey!!!
B -C# D#m
Hey!!!
D#m -C# F#
Hey!!!
B
Hey!!!
-C# D#m
Jangan kau bebel lagi

G#m
Aku bukan yang dulu
C#
Percaya pada ku
F#
Takkan aku sia kan
D#m
cinta

G#m
Tak perlu ragu-ragu
C#
Kau hanya lah yang satu
F#
Tiada ganti aku
D#m
untuk cinta


D#m
Hey!!!
-C# F#
Jangan kau ingat lagi
B
Hey!!!
-C# D#m
Jangan kau ungkit lagi
D#m -C# F#
Ini bukan salah aku dan dia


B
Hey!!!
-C# D#m
Jangan kau bebel lagi


D#m
Hey!!!
-C# F#
Jangan kau ingat lagi
B
Hey!!!
-C# D#m
Jangan kau ungkit lagi
D#m -C# F#
Ini bukan salah aku dan dia


B
Hey!!!
-C# D#m
Jangan kau bebel lagi

D#m
Hey

Yuk dukung musisi tanah air kita dengan membeli kaset vcd mereka atau membeli lagunya secara digital (jika tersedia) melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.