Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Keno Godho - Happy Asmara

Lirik Dan Chord | "Keno Godho" adalah lagu yang dinyanyikan oleh Penyanyi Wanita Indonesia yaitu Happy Asmara. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Keno Godho

Keno Godho - Happy Asmara
Judul  : Keno Godho
Artis  : Happy Asmara
Ciptaan: Dhyen Ganjar P (omwawes)
Album  : The Best Aneka Safari
Label  : Aneka Safari Records
Rilis  : Mei 2020

Lirik Lagu Keno Godho

Wengi kang dadi seksi
netes deres eluhku ning pipi
nyeri roso neng ati
ngerti kowe mblenjani janji
ngelarani ati

Nanging aku iso sabar lan nerimo
mergo gede roso tresnoku
neng sli..ramu..

Reff :

Wes terus-terusno
anggonmu ngapusi aku
wes terus-terusno
anggonmu ngelarani aku
aku wes nepati janji
setiaku marang sliramu..

Aku wes nyobo nrimo ngempet
loro neng njero dodo
aku wes nyobo lilo mergo
wes kebacut tresno
ora nyongko ora ngiro
kowe keno godho wedokan liyo..

Musik :

Kuping rung sudo krungu
marang janji janji manismu
omo nganmu mung palsu
jebul elek polah tingkahmu
neng mburiku..

Kembli ke : Reff


Kunci Gitar/Chord Keno Godho
Intro : F G Em A Dm G C


C                  Am
Wengi.. kang dadi seksi..
        F                   G
netes deres.. eluhku ning pipi..
   C               Am
nyeri.. roso neng ati..
         F                 G
ngerti kowe.. mblenjani janji..
           C
ngelarani ati..

Am               Em
 Nanging aku iso sabar lan nerimo
        Dm
mergo gede roso tresnoku
     G
neng sli..ramu..
 
Reff :
     F
 Wes terus-terusno
          G
 anggonmu ngapusi aku
     Em
 wes terus-terusno
          A
 anggonmu ngelarani aku
     Dm
 aku wes nepati janji
   G               C    C7
 setiaku marang sliramu..

     F
 Aku wes nyobo nrimo ngempet
      G
 loro neng njero dodo
     Em
 aku wes nyobo lilo mergo
     A
 wes kebacut tresno
     Dm
 ora nyongko ora ngiro
      G                    C G
 kowe keno godho wedokan liyo..

Musik : C Em Am G
        F Em Dm G
        C Em Am G
        F Em Dm G C

  C           Em      Am
Kuping.. rung sudo krungu..
G         F    Em         Dm G
marang janji.. janji manismu..
 C   Em             Am
omo..nganmu mung palsu..
G      F     Em           Dm
jebul elek.. polah tingkahmu..
G         C G
neng mburiku..

Reff :
     F
 Wes terus-terusno
          G
 anggonmu ngapusi aku
     Em
 wes terus-terusno
          A
 anggonmu ngelarani aku
     Dm
 aku wes nepati janji
   G               C    C7
 setiaku marang sliramu..

     F
 Aku wes nyobo nrimo ngempet
      G
 loro neng njero dodo
     Em
 aku wes nyobo lilo mergo
     A
 wes kebacut tresno
     Dm
 ora nyongko ora ngiro
      G                    C
 kowe keno godho wedokan liyo..

     F
 Wes terus-terusno
          G
 anggonmu ngapusi aku
     Em
 wes terus-terusno
          A
 anggonmu ngelarani aku
     Dm
 aku wes nepati janji
   G               C    C7
 setiaku marang sliramu..

     F
 Aku wes nyobo nrimo ngempet
      G
 loro neng njero dodo
     Em
 aku wes nyobo lilo mergo
     A
 wes kebacut tresno
     Dm
 ora nyongko ora ngiro
      G                    C
 kowe keno godho wedokan liyo..

Yuk dukung musisi tanah air kita dengan membeli kaset vcd mereka atau membeli lagunya secara digital (jika tersedia) melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.