Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Tresnomu Amergo Opo - Happy Asmara

Lirik Dan Chord | "Tresnomu Amergo Opo" adalah lagu yang dinyanyikan oleh Penyanyi Wanita Indonesia yaitu Happy Asmara. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Tresnomu Amergo Opo

Happy Asmara
Judul  : Tresnomu Amergo Opo
Artis  : Happy Asmara
Ciptaan: Antok ilham w
Album  : Happy Asmara
Label  : Dsa Record
Rilis  : 2020

Lirik Lagu Tresnomu Amergo Opo

sayang nyedak o mrene
lungguh ono sandingku
ngancani wengiku sing
nandang bingung

sayang aku takon
jawaben kanti prasojo
kowe nresnani aku amergo opo

ojo mergo rupo
rupo biso malih luntur
mergo bondo
bondo biso ilang mabur

Reff :

aku emoh nrimo mergo ayuku
yen ilang ayuku ilang ugo tresnomu
aku emoh nrimo mergo bondoku
yen sudo bondoku sudo ugo tresnomu
yen tulus tresnomu maturo ayah ibu

Musik :

Kembali dari awal


Kunci Gitar/Chord Tresnomu Amergo Opo
Intro : Em Am Dm G C Em sayang.. nyedak o mrene Am lungguh ono sandingku F ngancani wengiku sing G nandang bingung..
C            Em
sayang.. aku takon
        Am
jawaben kanti prasojo
 F                    G
kowe nresnani aku amergo opo..

 Em
ojo.. mergo rupo
      Am
rupo biso malih luntur
      F
mergo bondo
        G        C    C7
bondo biso ilang mabur..

Reff :
  F     G           C  Em  Am
 aku.. emoh.. nrimo mergo ayuku
           F           G         C  C7
 yen ilang ayuku ilang ugo tresnomu..
  F     G           C  Em    Am
 aku.. emoh.. nrimo mergo bondoku
          F            G       C
 yen sudo bondoku sudo ugo tresnomu..
           F            G       C
 yen tulus tresnomu maturo ayah ibu..

Musik : Dm  Em  F G C C7
        Dm  Em  F  G

  C               Em
sayang.. nyedak o mrene
        Am
lungguh ono sandingku
    F
ngancani wengiku sing
           G
nandang bingung..

  C            Em
sayang.. aku takon
        Am
jawaben kanti prasojo
 F                    G
kowe nresnani aku amergo opo..

 Em
ojo.. mergo rupo
      Am
rupo biso malih luntur
      F
mergo bondo
        G        C    C7
bondo biso ilang mabur..

Reff :
  F     G           C  Em  Am
 aku.. emoh.. nrimo mergo ayuku
           F           G         C  C7
 yen ilang ayuku ilang ugo tresnomu..
  F     G           C  Em    Am
 aku.. emoh.. nrimo mergo bondoku
          F            G       C   C7
 yen sudo bondoku sudo ugo tresnomu..

  F     G           C  Em  Am
 aku.. emoh.. nrimo mergo ayuku
           F           G         C  C7
 yen ilang ayuku ilang ugo tresnomu..
  F     G           C  Em    Am
 aku.. emoh.. nrimo mergo bondoku
          F            G       C
 yen sudo bondoku sudo ugo tresnomu..
           F            G       C
 yen tulus tresnomu maturo ayah ibu..
           F            G       F  Fm
 yen tulus tresnomu maturo ayah ibu..

Outro : C

Yuk dukung musisi tanah air kita dengan membeli kaset vcd mereka atau membeli lagunya secara digital (jika tersedia) melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.