Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Terlanjur Sayang - Mala Agatha

Lirik Dan Chord | "Terlanjur Sayang" adalah lagu yang dinyanyikan oleh Penyanyi Wanita Indonesia yaitu Mala Agatha. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Terlanjur Sayang

Terlanjur Sayang
Judul  : Terlanjur Sayang
Artis  : Mala Agatha
Album  : Terlanjur Sayang
Label  : Mala Agatha Official
Rilis  : 2020
Bahasa : Jawa

Lirik Lagu Terlanjur Sayang

terlanjur tak sayang
ternyata milik orang
wes saling mencintai
tapi ra iso tak nduweni

terlanjur tak sayang
ternyata milik orang
wes saling mencintai
tapi ra iso tak nduweni

yo wes opo jare
mamut karo critane
mung iso ndelik
nglakoni tresno
dan slalu mbatin i love you

kadang aku wedi
kadang aku wani
nglakoni tresno meneng-menengan iki

kadang aku wedi
kadang aku wani
nglakoni tresno meneng-menengan iki

arep tak tinggal aku ora tego
pingin tak tinggal tapi ra mentolo

iki piye ceritane
kadung wes podo senenge
iki piye ceritane
yo wes tak lakoni wae



Yuk dukung musisi tanah air kita dengan membeli kaset vcd mereka atau membeli lagunya secara digital (jika tersedia) melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.