Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Asmara - Amir Masdi

Lirik Dan Chord | "Asmara" adalah lagu yang dinyanyikan oleh Penyanyi Pria Malaysia yaitu Amir Masdi. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Asmara.


♬ Lirik Lagu Asmara

Indahnya dari pandangan
Aku hilang arah
Lemas dalam asmara

Terasa debaran cinta
Ku warna dunia
Terlakar takdir kita

Jangan kau terus membisu
Jujur saja padaku
Siapaku di jiwamu

Berikan aku cinta
Yang tulus tanpa ragu
Yang mampu menerangkan
Setiap ruang hatiku
Kerana ku tak sanggup
Untuk dilukai cinta ini
Untuk dia

Bahagia diragut luka
Kita yang terpisah
Lemas dalam sengsara

Jangan kau terus membisu
Jujur saja padaku
Siapaku di jiwamu

Berikan aku cinta
Yang tulus tanpa ragu
Yang mampu menerangkan
Setiap ruang hatiku

Kerana ku tak sanggup
Untuk dilukai cinta ini
Untuk dia

Sedarkah kau
Segala yang telah ku korbankan
Hanya buat mu cinta hati terakhir ku
Kembalikan dirimu yang dulunya setia
Mencintai ku dengan sepenuh jiwa

Berikan aku cinta
Yang tulus tanpa ragu
Yang mampu menerangkan
Setiap ruang hatiku

Kerana ku tak sanggup
Untuk dilukai cinta ini
Untuk dia

Kerana ku tak sanggup
Untuk dilukai cinta ini
Untuk dia




♬ Chord Kunci Gitar Lagu

Gm-F#m

Gm
Indahnya dari
D
pandangan, Aku hilang
Cm
arah, Lemas dalam
Gm
asmara

Gm
Terasa debaran
D
cinta, Ku warna
Cm
dunia, Terlakar
Dtakdir kita


Cm D
Jangan kau terus
Gm
membisu
C
Jujur saja
Cm
padaku, Siapaku di
D
jiwamu


A# D
Berikan aku cinta
Gm D#m
Yang tulus tanpa ragu
A# D
Yang mampu menerangkan
Gm D#m
Setiap ruang hatiku

Cm D
Kerana ku tak sanggup
Gm Em
Untuk dilukai
Cm Am
cinta ini
D
Untuk dia

Gm D#m

Gm D
Bahagia diragut luka
Cm
Kita yang terpisah
Dm
Lemas dalam sengsara


Cm D
Jangan kau terus
Gm
membisu
C
Jujur saja
Cm
padaku, Siapaku di
D
jiwamu


A# D
Berikan aku cinta
Gm D#m
Yang tulus tanpa ragu
A# D
Yang mampu menerangkan
Gm D#m
Setiap ruang hatiku

Cm D
Kerana ku tak sanggup
Gm Em
Untuk dilukai
Cm Am
cinta ini
D
Untuk dia

A# D
Gm D#m Cm Am
D D

D#
Sedarkah kau
F
Segala yang
D Gm
telah ku korbankan
A
Hanya buat mu cinta hati
D
terakhir ku
D#
Kembalikan dirimu yang
C
dulunya setia
Am
Mencintai ku dengan sepenuh
D
jiwa


A# D
Berikan aku cinta
Gm D#m
Yang tulus tanpa ragu
A# D
Yang mampu menerangkan
Gm F#
Setiap ruang hatiku

Cm D
Kerana ku tak sanggup
Gm C
Untuk dilukai
Cm Am
cinta ini
D
Untuk dia


Cm D
Kerana ku tak sanggup
Gm C
Untuk dilukai
Cm Am
cinta ini
D
Untuk dia

Gm

Asmara - Amir Masdi

Judul  : Asmara
Artis  : Amir Masdi
Lirik  : Arisz Ab.Rahman
         Ayden Ali
         Ihkwan Fatanna
         John Jeeyasingham
Album  : Asmara - Single
Label  : Nova Music
Rilis  : 2019