Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Kesilapanku Keegoanmu - Nazia Marwiana

Lirik Dan Chord | "Kesilapanku Keegoanmu" adalah lagu yang dinyanyikan oleh penyanyi wanita Indonesia yaitu Nazia Marwiana. Berikut lirik, chord dan video klip dari lagu yang berjudul Kesilapanku Keegoanmu.

♬ Lirik Lagu

Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu
Hampa yang kau rasakan hampa lagi perasaanku
Kau cuba menyatakan aku menbuat kesilapan
Yang tak mungkin kau maafkan lagi
Ku tak mungkin kau perlu di sisi

Besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
Berkali ku beri alasan berkali-kali kau menolaknya
Kau ingin ku menyalakan diri ini bagai lilin
Dan terbakar oleh perbuatanmu

Suasana sepi kini menambahkan bening
Di dalam hatiku mengadil sikapmu biar di jiwamu aku telah tiada
Waktu begini diusik kenangan silam yang bertandang
Lalu ku biarkan Ia menabahkan hati ini

[lirik-az.blogspot.com]

Kekasihku cukup engkau buat ku begini
Luka ini usah engkau berdarahkan kembali
Aku masih cinta padamu
Aku masih setia padamu
Kembalilah engkau padaku seperti dahulu

Di dalam rindu ku menangis
Di dalam kalbu ku terasa
Teringatmu di kala derita yang memisahkan kita

Di dalam sedu ku berseru
Yang terukir di dalam hatiku
Kekasih bukalah pintu untuk sekali ini
Aku cinta kepadamu

Back to [lirik-az.blogspot.com]

Lihat Juga: Nazia Marwiana Lirik, Lagu Dan Album



🎼 Kunci Gitar/Chord

Intro : Am G Dm E
        Am G Dm E Am

Am
besar kesilapanku
           Dm
besar lagi kesilapanmu
G
hampa yang kau rasakan
           C
hampa lagi perasaanku
    E
kau cuba menyatakan
         Am
aku membuat kesilapan
                 Dm
yang tak mungkin kau maafkan lagi
               E
ku tak mungkin kau perlu di sisi..

Am
besar kesalahanku
           Dm
besar lagi keegoanmu
G
berkali ku beri alasan
        C
berkali-kali kamu menolaknya
    Dm
kau ingin ku menyalakan
  Am
diri ini bagai lilin
    Dm        E            Am
dan terbakar oleh perbuatanmu..

Reff I:
   Dm      G
 suasana sepi kini
         C
 menambahkan hening
      F
 di dalam hatiku
          Dm
 mengadil sikapmu
         E
 biar di jiwamu
       Am      A
 aku telah tiada..

 Dm        G
 waktu begini di usik
 C                 
 kenangan silam
      F
 yang bertandang
         Dm
 lalu ku biarkan
      E
 ia menabahkan hati ini..

  Am
kekasihku cukup engkau
       Dm
buatku begini
  G
luka ini usah engkau
        C
berdarahkan kembali
          Dm
aku masih cinta padamu
          Am
aku masih setia padamu
   F         
kembalilah engkau kepadaku
        E
seperti dahulu..

Reff II:
    Dm             G
 di dalam rindu ku menangis
    C              F
 di dalam kalbu ku terasa
   Dm               E
 teringatmu di kala derita
        Am          A
 yang memisahkan kita..

    Dm             G
 di dalam sendu ku berseru
      C             F
 yang terukir dalam hatiku
     Dm           
 kekasih bukalah pintu
 F             E
 untuk sekali ini
            (Am)
 aku cinta kepadamu..

Musik : Am Dm G C
        F Dm E Am

  Am
kekasihku cukup engkau
       Dm
buatku begini
  G
luka ini usah engkau
        C
berdarahkan kembali
          Dm
aku masih cinta padamu
          Am
aku masih setia padamu
   F         
kembalilah engkau kepadaku
        E
seperti dahulu..

Reff II:
    Dm             G
 di dalam rindu ku menangis
    C              F
 di dalam kalbu ku terasa
   Dm               E
 teringatmu di kala derita
        Am          A
 yang memisahkan kita..

    Dm             G
 di dalam sendu ku berseru
      C             F
 yang terukir dalam hatiku
     Dm           
 kekasih bukalah pintu
 F             E
 untuk sekali ini

Am
besar kesilapanku
           Dm
besar lagi kesilapanmu
G
hampa yang kau rasakan
           C
hampa lagi perasaanku
    E
kau cuba menyatakan
         Am
aku membuat kesilapan
                 Dm
yang tak mungkin kau maafkan lagi
               E
ku tak mungkin kau perlu di sisi..
     Am
di sisi..


Judul : Kesilapanku Keegoanmu
Artist : Nazia Marwiana
Songwriter : L.Y
Rilis : 2020