Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Mundur Alon Alon - Guyon Waton Version By Ilux ID

Mundur Alon Alon
Mundur Alon Alon
Artis:Guyon Waton (ILUX ID)
Ciptaan:Noor Huda
Album :Single
Label:-
Rilis:2019

Lirik Lagu


aku ngalah
dudu mergo aku wes ra sayang
aku mundur
dudu mergo tresnoku wes ilang

Aku mengalah bukan karena aku sudah tak sayang
Aku mundur bukan karena cintaku sudah hilang

nanging aku iki ngerteni
yen dirimu lebih sayang arek kae

Karena aku ini mengerti
Jika dirimu lebih sayang dirinya itu

aku mundur alon alon
mergo sadar aku sopo
mung di goleki pas atimu perih

Aku mundur pelan-pelan karena sadar aku siapa
Hanya di cari saat hatimu perih

aku mundur alon alon
mergo sadar aku sopo
mung dibutuhno pas atimu loro

Aku mundur pelan-pelan karena sadar aku siapa
Hanya dibutuhkan pas hatimu sakit

Kunci Gitar/Chord

(Intro) C Em Am
        Dm  G
        Em  Am  F  G

       C
aku ngalah
        Em         Am
dudu mergo aku wes ra sayang
       Dm
aku mundur
                    G
dudu mergo tresnoku wes ilang

  Em                Am
nanging aku iki ngerteni
        F                    G
yen dirimu lebih sayang arek kae..

(Chorus)
       Am
aku mundur alon alon
        Em
mergo sadar aku sopo
        F          G       C   E
mung di goleki pas atimu perih..
       Am
aku mundur alon alon
        Em
mergo sadar aku sopo
       F       G           C
mung dibutuhno pas atimu loro..

(Interlude) Am  Em  Dm G C E
            Am  Em  F  G

       C
aku ngalah
        Em         Am
dudu mergo aku wes ra sayang
       Dm
aku mundur
                    G
dudu mergo tresnoku wes ilang

  Em                Am
nanging aku iki ngerteni
        F                    G
yen dirimu lebih sayang arek kae..

(Chorus)
       Am
aku mundur alon alon
        Em
mergo sadar aku sopo
        F          G       C   E
mung di goleki pas atimu perih..
       Am
aku mundur alon alon
        Em
mergo sadar aku sopo
       F       G           C  E
mung dibutuhno pas atimu loro..

       Am
aku mundur alon alon
        Em
mergo sadar aku sopo
        F          G       C   E
mung di goleki pas atimu perih..
       Am
aku mundur alon alon
        Em
mergo sadar aku sopo
       F       G           C
mung dibutuhno pas atimu loro..

(Outro) F  G  F  G  C


Lihat Juga