Lompat ke kontenLompat ke sidebarLompat ke footer

Lirik Demi Setia - Syafiq Farhain

Lirik Dan Chord - "Demi Setia" adalah lagu yang di nyanyikan oleh penyanyi asal Malaysia Syafiq Farhain. Lagu ini merupakan single darinya yang dipublikasikan pada 17 juni 2019 melalui "MVM MUSIC" channel.

Jangan lupa untuk membeli lagunya secara digital melalui website penjualan lagu seperti iTunes, Spotify, Deezer dan media pembelian lagu online lainnya.

Syafiq Farhain
Demi Setia
Artis:Syafiq Farhain
Lagu & Lirik:Al-Farouq
Album :Demi Setia - Single
Label:MVM Production Sdn Bhd
Rilis:2019

Lirik Lagu


[1]
Indah bersama mu setia
Hanya yang terbaik dari mu
Limpahan kasih mu buat ku
Itulah kehebatan mu

[2]
Tika aku khilaf kau setia di sisi ku
Dalam aku alpa kau beri nikmat
Tidak kau biarka aku sendirian
Tanpa sentuhan kasih mu

[3]
Hadirkanlah pada ku
Sentuhan kasih sayang mu
Usah biarkan ku Terkapai kapai mencari Tulusnya cinta mu
Hanya pada mu aku berpaut

Sempurnakanlah cinta ku
Dalam ku mencintai mu
Anugerahi aku sebuah kemaafan
Untuk ku menuju jalan kekasih yang setia

(Ulang ke [2])

[Musik]

Kembali ke [3] 2x

Kembali [2]

Official Video Music


Lihat Lainnya